Marad a Daewoo márkanév Európában

2004.07.22. 15:57

Egyelőre mégsem cserélik le a jelvényeket a koreai autók orrán. A GM-Daewoo Europe vezetője, Hardy Spranger elmondta, hogy ugyan nem tudták maradéktalanul teljesíteni a Daewoo márkával elérendő összes célt, de az eladások Nyugat-Európában jelentős növekedésnek indultak, és hamarosan elérhetik az 1%-os piaci részesedést is. Korábban éppen Spranger nyilatkozta, hogy a névváltásra a régi Daewoo és a GM-Daewoo modellek közti különbségek kihangsúlyozása érdekében volna szükség, ám most úgy néz ki, hogy ezt a feladatot az időre bízzák. Az utóbbi hónapokban ugyanis igen nagy összeget költöttek a megújult arculatú Daewoo márka reklámozására, egy névváltozással pedig szinte az utolsó vasig kárba veszne ez az pénz. A GM-Daewoo modelljeit Nyugat- és Közép-Európában Daewoo, Törökországban, Indiában és Thaiföldön és Észak-Amerikában Chevrolet, Kínában pedig Buick néven forgalmazzák, és úgy tűnik, ez a helyzet a közeljövőben nemigen változik.