Csontig rághatták a körmüket, akik követték az idei 24 órás Le Mans-i versenyt. A hatalmas erőkkel felvonuló Peugeot, amely az időmérőket dominálta, végül nem csak a dobogóról maradt le. 908-asaik egymás után sorban estek ki, jellemzően motorhiba miatt. Így a kicsit lassabb, viszont megbízható Audik jártak jól. Az LMP1-es kategóriát, és egyben az abszolút versenyt a 9-es számú R15-ös nyerte, amelyet Mike Rockenfeller, Timo Bernhard és Romain Dumas vezetett. 397 kört tettek meg: ezzel új rekordot állítottak fel. Második, illetve harmadik helyen a 8-as és 7-es számú Audik végeztek, a Joest csapat színeiben. A leggyorsabb benzines Le Mans-i prototípus a negyedik helyen befutó Oreca lett.
A további kategóriák eredményei:
LMP2:
1. HPD – ARX - #42 - 367 kör
2. PESCAROLO - #35 - 361 kör
3. LOLA - #25 - 358 kör
GT1:
1. SALEEN - #50 - 331 kör
2. CORVETTE - #72 - 327 kör
3. ASTON MARTIN - #52 – 311 kör
GT2:
1. PORSCHE - #77 – 338 kör
2. FERRARI - #89 – 336 kör
3. PORSCHE - #97 – 327 kör
Vályi István kollégánk helyszíni beszámolóit ezekben a blogposztokban olvashatja.