HVTM: A Családi Harcosok pályázat rendhagyó értékelése

2004.11.12. 11:38
 
   
    Az első helyezett, metalmargus munkája

Már maga az októberi pályázat is eltért a korábbiaktól; ezúttal a hvtm-en kicsit hanyagolt, megtűrt, inkább külhoni VT-oldalakon látható stílusban kellett autókat - kompakt buszlimuzinokat - tuningolni. A kerekek lecserélése, az kocsiszekrény ültetése, spoilerezés, és más idomok felszerelése, átfényezés, matricázás könnyű, csábító falatnak tűnik, de a beérkezett képeket nézegetve azt kell látnunk, hogy igényesen, szépen ezt sem egyszerű kivitelezni.

A sztrádarendőröshöz hasonlóan most is rengeteg pályázó volt, nehéz lett volna mindegyikük pontozását begyűjteni, ezért most is csak nem pályázó tunerek, látogatók és a TC szerkesztőségének tagjai szavaztak. Illetve meghívtam a zsűribe a Virtual Tuning Estonia észt portál néhány rutinos tunerét is, elvégre ők profik az ilyen jellegű tuningban.

 
   
    A második helyezett, Andras munkája

Közülük végül sajnos csak egy tuner pontozott, viszont egy másik meghívott, metalmargus inkább beszállt a versenybe: szolidan, precízen tuningolt Alteájával megfricskázta a hazai mezőnyt, és megnyerte a pályázatot. Gratulálunk, metalmargus! Küldjük az ajándékokat. Őnnitlused metalmargus! Me saadame sulle auhinna.

 
   
  A harmadik helyezett, Tomchy munkája  

A többi dobogós csekély pontkülönbséggel emelkedett ki az első 6-8 helyezett közül: valamennyien igényes, szép tuningokat küldtek be. A második Andras, harmadik pedig Tomchy lett szintén Seat Alteákkal. Érdemes még megemlíteni a pályázat kapcsán, hogy a legnépszerűbb autók a Touran (8), a Focus C-Max, az Altea, a Scenic és a Corolla Verso (7-7) voltak. A régebbi, illetve ritkább típusokból tuning is kevés érkezett, és a pontozók is kevesebbre értékelték őket (Zafira, Almera Tino, Xsara Picasso, koreai gépek). Ez némelyiknél persze nem a típuson múlott.

A tunereknek köszönjük a képeket, a zsűrinek pedig az értékeléseket. Novemberi pályázatunkra már érkezett néhány címlap, 30-áig még várjuk a pályaműveket.