Más legeket is megdönt a legújabb SLS-változat, de az ára az, amitől padlót fogunk. Pedig méregerős.
Nem a pénztárcán keresztül akarja megfogni a vásárlóit az új Opel kisautó, az Adam.
Az ismeretlen Exagon formás kupét állított ki Párizsban – egyelőre szép ítéretnek tűnik.
A franciák előre menekülnek: a 280 lóerős változat hírnevet hozhat a típusnak, így megérte költeni rá.
A 70 kilós fekete tárgy köré építik az Enzo utódját. Igazi kézműves remek.
Szemkápráztató formatervet mutattak a japánok, de nem ez az egyetlen újdonság.
Hatszáz lóerő, V8, és egy test, amit nem felejtünk el egyhamar. Tudnak valamit a franciák.
Ezúttal a Gallardo sorozatot fiatalították meg, hogy állja a versenyt a kisebb Ferrarikkal.
Nem rossz az új Logan, a Sandero is elmegy, de Párizsba hoztak még egy igazán ütős Daciát.
Két szempontból is újdonságnak számít a puttonyos Auris - ideális családi autónak ígérkezik.
Egyszer régen megígérték, hogy visszatérnek, és úgy tűnik, meg is tartják, amit ígértek.
Tíz ínséges év után nem lehet akármivel visszatérni. Oda is tették magukat a Bentley-sek.
Most már nem egy vadállat, hanem egy robot üvölt a világra – kiderül, hogyan változtatják meg az Audi arculatát.
Ezúttal nagyon ráéreztek, hogy kell kinéznie egy négyajtós Porschénak.
Az új, középkategóriás modellel a Nissan Qashqai babérjaira törhet a Suzuki – már ha eljutnak vele odáig.
Most még csak az idei vendéglátó, a Volkswagen esti buliján vagyunk túl, mert a szalon csak holnap nyit, de így is reped a fejem a sok újdonságtól.
Erősebb és gyorsabb lesz, mint az elődje, de még várnunk kell rá.
Minden eddiginél izgalmasabbnak ígérkezik az új F-type, és még mindig tartogat meglepetéseket.
A Lumeneo is ott lesz a Párizsi Autószalonon, méghozzá egy érdekes roadsterrel.
A sportos luxusautó hivatalos bemutatására ugyan még várni kell, de a fotókat nem tudták tovább titkolni.
A Honda Párizsra ígérte a kupé bemutatását, de már Indonéziában lehullt róla a lepel.
Egy nappal a Sportback után itt az új S3-as is. Plusz 35 lóerővel és mínusz hatvan kilóval jön a hot hatch.
A Verso merevebb lett, tágasabb, és frissebb külsejű. Mondhatjuk, hogy új.
A Sportback késett egy kicsit, de ennek jó oka van: nem a két plusz ajtó az egyetlen különbség.
Az F-Type gyors lesz, de nem megfizethetetlen – a Porschének van miért aggódnia.
A britek feláldoztak egy típust, hogy az új DB9-nek helyet csináljanak.
A V40 XC is afféle városi padkahuszár, a terepjáróság leginkább csak látszat.
A régi nevet megtartják, de semmi mást – ezt az autót talán könnyebb lesz megtalálni az utcában.
Teljesen átlagos kecskeméti Mercedesnek néz ki, eltekintve a polírozott fémfényű festéstől. Belül viszont ott a csúcstechnika.
A világ leggyorsabb autóival versenyezhet a McLaren F1 utódja, amelyet hamarosan bárki láthat, élőben is.
Egyelőre S-Crossnak hívják, és az ígéretek szerint még jobb lesz, mint ellentmondásos elődje volt.
A japánok is meglátták, mennyit számíthat egy szép kupé a kínálatban. Készítettek egyet.
A Logan és a Sandero egyszerre újul meg – mindkettő sokkal formásabbá válik a modellváltás során.
Mindössze ötven darab készül az exkluzív SQ5-ből, mely közel duplájába kerül majd, mint az alapkivitel.
A koreaiak továbbgondolták korábbi koncepcióikat, Párizsban már be is mutathatják az átdolgozott hobbiterepjárót.
Gonosz Supermario? Dr Watson? Akármelyik is, fura pofát vág.
Ezúttal is elszántan dolgoztak a tervezők, hogy valami még látványosabbat készítsenek – íme az eredmény.
Új duplanullás típust terveznek, hátha ezúttal nem marad el a siker, mint korábban.
Úgy tűnik, a Juke csak az első furcsa vicc volt – a Nissan tervezők ámokfutása folytatódik.
Nem csak a forma és a technika korszerű: ez az első autó, amelyhez programokat tölthetünk majd le.