A német prémiumok mindenkit elvertek az Instagramon

2017.02.12. 14:35

Egyedül a Lamborghini kapaszkodik, mindenki mást messze lehagytak a német prémiumok az Instagramon. A tömegmárkákat még a Rolls-Royce is veri.

insta.png

A holland Autoblog szedte össze, mely tíz márkának van a legtöbb követője az Instagramon. Az első sorban képmegosztásra épülő közösségi alkalmazáson elért követőszám leginkább az életérzés-menedzsentet futtató marketingrészlegek munkáját tükrözi, de azért beszédes lehet, hogy az Y-generáció közösségi platformján az első három helyet lefoglalta a német prémium-trió. Az első a BMW 10,6 millió követővel, második a Mercedes 8,2 millióval, az Audi pedig 7-tel a harmadik.

All pieces set for an unforgettable journey. #BMW #BMWrepost @077ata14

BMW (@bmw) által közzétett fénykép,

Az autómárkák az agyonszerkesztett és/vagy profi stúdióképekkel vannak jelen az Instán. Ebben a műfajban a jelek szerint a Lamborghini bírja csak tartani a tempót a németekkel. Az olaszoknak 6,2 millió követőjük van, bő kétszer több, mint az ötödik Bentley-nek. Innen alig marad el a hatodik Rolls-Royce, majd a hetedik helyen az első tömegmárka, a Ford áll 2,2 millió instagrammerével.

Happy camper #ModelX

Tesla (@teslamotors) által közzétett fénykép,

A top tíz utolsó háromja egy vegyes társaság: 1,6 millió követőnél tart a Ferrari, amivel a nyolcadik. A geekek nagy kedvence, a Tesla 1,5 millió követőjével csak a kilencedik, a Volkswagen pedig éppen csak befért egymilliós táborral. Egyébiránt ha az Instagram legnépszerűbb magyarja, Palvin Barbi autómárka volna, simán ötödik lenne ezen a listán 5,1 millió követőjével