Hyundai NTT tanulmány: szörfdeszka négy keréken

2004.12.15. 16:26

A Los Angeles Motor Show-n mutatkozik be a Hyundai fura víziója. Az NTT - a név angolban entitynek, azaz lényegnek isolvasható - tervezői szerint nem más, mint a kaliforniai életérzés megtestesülése. A sárga szín és a felülről ovális forma a Hyundai amerikai tervezői szerint a napsütést és a hullámlovaglás örömeit szimbolizálja, szerintünk viszont a múlt század elejének áramvonalasított géperejű hintóira hasonlít inkább. A tanulmány persze nem egy szériamodell előfutára, egy formatervező versenyre készült, amin a Hyundai mellett a BMW, a Ford, a Toyota, a GM, a Honda, a Mazda, a Mercedes, a Mitsubishi, a Chrysler és a VW Kaliforniában működő formatervező stúdiói is részt vesznek. Az összes pályamű január 5-én lesz látható Los Angelesben, és egy napra rá már a győztest is megnevezi a háromtagú, független formatervezőkből álló zsűri.