Erősen kezdte a negyedévet a BMW

2005.04.11. 13:01

A BMW Group első negyedévi eladásai 8,2 %-kal nőttek 2004 azonos időszakához képest, három hónap alatt összesen 292 207 darab BMW, Mini és Rolls-Royce modellt adtak el. Különösen a március emelkedett ki, minden idők legjobb hónapja volt a BMW és Mini eladások szempontjából.
Az 1-es rendkívül sikeresnek bizonyult, és a március elején bemutatott új 3-as sorozattól is sokat várnak. Két legsikeresebb piacuk az Egyesült Államok és Németország (sorrendben 65 680 és 65 536 eladott példánnyal), és szépen fejlődik az orosz (+44,4 %) valamint a portugál piac (+43,9 %) is.
Miniből márciusban kelt el először több mint 20 000 példány, összesen 22 130, aminek körülbelül a negyedét a kabrióváltozat tette ki. A Mini továbbra is Angliában a legsikeresebb, a szigetországot követően az USA, Németország, Olaszország és Japán a legerősebb piacok.
A Rolls-Royce 139 helyett eladott 126 darabja csöppnyi visszaesést mutat, de a hamarosan bemutatkozó nyújtott tengelytávú Phantom és az új, valószínűleg Corniche néven forgalomba kerülő kabrió újra megdobhatja az eladásokat.
Motorkerékpárokkal inkább a Totalbike foglalkozik, de érdemes megemlíteni, hogy a BMW-kétkerekűek forgalma 10 %-kal nőtt az elmúlt évhez képest, legnépszerűbb modelljük az Enduro R 1200 GS.