A VW luxusmárkája alaposan felmérte, hogy a potenciális vásárlók mennyire ragaszkodnak az angol márkanevű autók angol származásához. A Bentley marketing-főnöke szerint Észak-Amerikában és Nagy-Britanniában aligha aratna sikert egy Németországban összeszerelt Continental Flying Spur , ugyanakkor a kontinentális Európában a vásárlókat hidegen hagyná hogy hol szerelték össze a luxuskocsijukat.
A felmérésre azért volt szükség, mert a Bentley üzeme a Continental GT sikere miatt már most is túlterhelt, így a Flying Spurnak alig marad szabad kapacitás, ugyanakkor a VW drezdai üvegpalotája a Phaeton sikertelensége miatt még rengeteg autót tudna előállítani. Az európai vásárlók pozitív reakciója azt jelentheti, hogy a kisebbik négyajtós Bentley gyártása Németországban is megkezdődhet, de ezeket az autókat csak Európába szállítanák, vagy ha nem, akkor ezt nem kötnék a vásárlók orrára.
Ugyanakkor a brit luxusautó-gyártó szóvivője hangsúlyozta, hogy a drezdai gyártást átmeneti megoldásként vennék igénybe, hogy áthidalják a túl nagy kereslet okozta problémákat, és ha megszűnik a sorbaállás, akkor a Bentley is újra kizárólag brit típus lehet.