Circuit Car: Lotus amatőr versenyzőknek

2005.06.13. 11:27

A kiváló alumínium vázat meghagyták, de új, aerodinamikai szempontból kedvezőbb kialakítású műanyag karosszériaelemeket fejlesztettek hozzá. Ajtók nincsenek, ahogy a szélvédőt, tetőt és a köznapi értelemben vett belső teret is hiába keressük, viszont van állítható sportfutómű és hátsó szárny.

A Circuit Car kb. 600 kilogramm tömegű lett, így a széria Elise változó szelepvezérlésű 192 lóerős Toyota motorjával is félelmetesen gyors: 4 másodpercen belül elérheti a 100 km/h-t. Ráadásul a csúcsváltozatba ugyanennek a motornak egy feltöltős változata kerül, amellyel a versenygép még fürgébb lesz. Az autót külön kívánságra egy második üléssel is felszerelik, így a rokonok és ismerősök is megtapasztalhatják hogy mire képes apuka új versenyautója.

A Circuit Carból a tervek szerint évente alig 100 példány készül majd, ami várhatóan épp elegendő lesz az igények kielégítésére. A gyártás decemberben indul, így a jármű leendő tulajdonosai a 2006-os szezonkezdéskor már a pályákon ijesztgethetik a versenytársakat.