Nagyjából körvonalazódtak az MG Rover új tulajdonosának, a kínai
Nanjing Automobile-nak a termelés újraindításához szőtt tervei. Az MG
Rover egykori hajtáslánc-részlegének ex-főnökével,
Fraser Welford Windonnal, és a kínai cég partnereivel, az Arup
Grouppal és a China Ventures Ltd.-del karöltve a Nanjing Automobile
elsősorban az MG márkanévre korncentrálna, a TF roadster és a 75-ös
limuzin összeszerelése maradhatna Longbridge-ben.
Évente 80 000 autó gyártását irányozták elő, mellyel körülbelül
2000 munkahelyet lehetne újrateremteni az angliai gyárban.
Welford Winton a GB Sports Car Company vezetőjeként korábban tett
ajánlatot az MG Rover egyes részeire, de a döntéshozók a kínai
ajánlatot találták kedvezőbbnek. A Nanjing Automobile körülbelül 60
millió angol fontot fizetett az MG Rover egészéért.