Pocsék az utolsó Roverek minősége

2005.10.27. 15:42

A brit Warranty Direct szerint a longbridge-i MG Rover gyárban készült utolsó darabok egy rakás mechanikus és elektronikus problémától szenvednek, míg az utolsó három évben készült autók körülbelül 20%-át általános gyártási hibák sújtják. Az újabb Roverek üzemanyagellátó-rendszereiben hatszor annyi hiba fordul elő, mint a 4-6 éves modellek között.
A legproblémásabb területnek az autók elektromos rendszerét jelölte meg a Warranty Direct, a garanciális javítások 29%-át ilyen jellegű panaszok okozzák. Előfordulnak ok nélkül kivillanó jelzőfények, rosszul működő ventilátorok és ablakmotorok, és volt olyan eset is, amikor az elektromos ablak gombjának megnyomására a duda és az ablaktörlő kelt életre.
A panaszok nagyjából egynegyedét váltóhiba okozza. A szóban forgó javítások költsége átlagosan 279 fontba (kb. 103 000 Ft)kerül a tulajdonosoknak, de volt olyan eset is, hogy 3872 angol fontba (kb. 1,4 millió Ft) került az autó talpra állítása.