A brit Warranty Direct szerint a longbridge-i MG Rover gyárban
készült utolsó darabok egy rakás mechanikus és elektronikus problémától
szenvednek, míg az utolsó három évben készült autók körülbelül 20%-át
általános gyártási hibák sújtják. Az
újabb Roverek üzemanyagellátó-rendszereiben hatszor annyi hiba
fordul elő, mint a 4-6 éves modellek között.
A legproblémásabb területnek az autók elektromos rendszerét
jelölte meg a Warranty Direct, a garanciális javítások 29%-át ilyen
jellegű panaszok okozzák. Előfordulnak ok nélkül kivillanó jelzőfények,
rosszul működő ventilátorok és ablakmotorok, és volt olyan eset is,
amikor
az elektromos ablak gombjának megnyomására a duda és az ablaktörlő
kelt életre.
A panaszok nagyjából egynegyedét váltóhiba okozza. A szóban forgó
javítások költsége átlagosan 279 fontba (kb. 103 000 Ft)kerül a
tulajdonosoknak, de volt olyan eset is, hogy 3872 angol fontba (kb. 1,4
millió Ft) került az autó talpra állítása.