2005: a Ford legjobb éve Magyarországon

2006.01.05. 12:18

Tavaly a legerősebb márkák közé került a Ford itthon. A magyar vezérképviselet 20 883 autót adott el, így a harmadik helyre jött fel az importőrök rangsorában. Ez csaknem 20%-os növekedést jelent 2004-hez képest, ami a piac 4,1%-os szűkülése mellett figyelemre méltó eredmény. A Ford Motor Hungária így 2005-ben a piac 9,32%-át mondhatta a magáénak.

Bár a Ford legsikeresebb modellje itthon továbbra is a Focus, amelyből több mint 6200 példányt értékesítettek, érdekes módon a régebbi típusokból is jóval több fogyott, mint korábban. A Fiestából például 33, a Fusionből pedig 154%-kal többet adtak el, mint tavalyelőtt. A Ford képviselet reménykedik benne, hogy a növekedés az idén sem áll meg, annak ellenére, hogy az új autók iránti kereslet további csökkenésére lehet számítani a magyar autópiacon.