Isuzu Trooper, a hobbimobil

2000.12.19. 20:18

 
   

Az eddigi komoly terepjárókat egy "családi" modell váltja fel. A korábbi Isuzu Trooperek inkább voltak kényelmes sárdagasztók, mint földúton is életképes praktikus egyterűek, ám a tömegigények nyomásának nehéz ellenállni. A gyáriak által csak "sportvagon"-ként emlegetett új Trooper (az Alfa hívek most megengedhetnek maguknak egy félmosolyt) leginkább egy emelt hasmagasságú, magas építésű kombira hasonlít, mint terepjáróra. Hogy a kiépített utakról letérve mégse okozzon csalódást, arról az állandó négykerékhajtáson kívül az ISC, azaz intelligens felfüggesztés-szabályzás gondoskodik, amely a terepviszonyokhoz igazítja a kerékfelfüggesztések karakterét. A meglehetősen nagydarab jármű dinamikus mozgatásáról egy V6-os 3,5 literes 215 lovas erőforrás gondoskodik. Az autó belsejében is a mai divat uralkodik, így a klímaberendezés, a hangrendszer, a digitális iránytű, és a központilag szinkronizált óra egyetlen, nagy képernyővel ellátott információs- és vezérlőegységen keresztül kezelhető. Az autó már 2001 közepén az amerikai szalonokba kerülhet, ám európai megjelenésére még legalább egy évet várni kell. Arról egyelőre nincs hír, hogy az elődmodellhez hasonlóan ezt az autót is forgalmazzák-e majd Opel néven.