Targatetős változatot készít a szuperexkluzív, 400 km/h-nál is
gyorsabb Veyronból a Bugatti. Az 1000 lóerős autó többrétegű levehető
üvegtetőt kap, de mivel az autó szerkezete nem teszi lehetővé ennek
tárolását, a targa verzióhoz egy gyorsan kifeszíthető vászontetőt is
készítenek, ha eleredne az eső. A tetőszerkezetet jelenleg fejleszti a
Webasto. A Veyron Targát a tető hiánya miatt meg kell erősíteni a
szélvédő környékén és a padlólemeznél, hogy ne csökkenjen a torziós
merevsége, de mivel ez plusz kilókkal jár, kénytelenek az ajtókat és a
motorháztetőt karbonszálas anyagból készülőre cserélni. Más lesz a
hűtőrácsa is, és új, adaptív kanyarfényszórókat kap, melyek a
kupéváltozaton is hamarosan feltűnnek.
A Targa ugyan nem lesz olyan gyors, mint a 407 km/h-s
végsebességre képes kupé, de 350 km/h-s csúcssebességével valószínűleg
még mindig bátran jelentkezhet a világ leggyorsabb nyitott tetejű
modelljének címére, amikor 2008-ban piacra dobják.