A haszongépjárművekre és terepjárókra specializálódott indiai
Mahindra&Mahindra szeretne jövőre betörni az Egyesült Államok
autópiacára, és az Autoweek értesülései szerint a lehető legnagyobb
csöndben már el is kezdték egy 200 tagot számláló kereskedőhálózat
felállítását. Egyelőre még nem tudni, hogy pontosan melyik modelljüket
szeretnék a tengerentúlra vinni, jelenleg saját márkanevük alatt futó
traktoraikkal vannak jelen az USA piacán.
A Mahindrát a második világháború után alapították, azzal a
céllal, hogy a fölösleges Willys Jeepeket árulja. Azóta álltak át a
teherautók és mezőgazdasági gépek gyártására, az elmúlt években pedig a
Forddal dolgoznak közösen Indiában. Népszerű termékeik a G-Mercire
emlékeztető, számtalan felépítménnyel kínált Bolero és a valamivel
vagányabb formájú Scorpio nevű terepjárók, és hamarosan piacra dobnak
egy Ingenu elnevezésű divatos szabadidő-terepjárót, mely a Scorpionál
kisebb és olcsóbb modell lesz; elképzelhető, hogy ezt szánják olcsó
alternatívaként Amerikának.