Új orr-résszel, kisikált utastérrel és erősebb motorokkal
frissítették a Toyota Hiace haszonjármű 2007-es kiadását. V-alakban
vágott, határozott motorháztető, egyszerű, de markáns új hűtőrács,
átlátszó burával fedett nagy szögletes fényszórók integrált index- és
helyzetjelző-lámpákkal jellemzik az új orrkialakítást. Az utastérben
négyküllős kormánykerék, személyautósabb kárpitok és a középkonzol
ezüstös díszítőelemei keltenek otthonos hatást.
A 2,5 literes D-4D motor két változatban kerül a Hiace-be. Az
alapverzió 7 lóerővel izmosodott, így már 95 lóerőt teljesít 3600-as
fordulatszámon, ennél jelentősebb a nyomaték 192-ről 230 Nm-re
növelése, mely 1400 és 2400-as fordulat között teljes egészében
kiautózható. A motor nagyobb teljesítményű változata 115 lóerős,
nyomatéka 1600 és 2400 1/perc között 294 Nm, amivel a Hiace már majdnem
elérheti a 160 km/h-s végsebességet. Mindketten teljesítik az Euro
IV-es környezetvédelmi előírásokat.
Utazás közben az mp3-fájlok lejátszására is képes CD-s rádió
szórakoztatja az utasokat, de érintőképernyős DVD-navigáció is
rendelhető hozzá. Ahogy korábban is, az ABS és a vezetőoldali légzsák
standard, megújították az övfeszítőket és az överő-határolókat, és
rendelhető utasoldali légzsák. A Hiace továbbra is számos, rövid és
hosszú padlólemezes, 2,8 és 3 tonnás (megengedett legnagyobb tömeg)
kivitelekben kapható. A rövid tengelytávú modellben a raktér hossza két
raklap behelyezésére is alkalmas 2335 mm, míg a hosszú változatban 2780
mm hosszú csomagokat is képes befogadni.