RR 600 néven kerül piacra a Giuseppe Fornasari úr által 1999-ben
alapított kis autóépítő cég harmadik modellje. A kétüléses Le Mans
sportautót és az
RR 450-et követően az újdonság utóbbi evolúciója
vagányabb formatervvel és a korábban is használt V8-as Corvette-motor
még erősebb változatával kerül piacra.
Az RR 600 karosszériája karbonszál/kevlár kompozitból készült,
így saját tömege, a 4,4 m hosszú, 2,06 m széles és 1,67 m magas
ötüléses karosszéria ellenére is megáll 1650 kg-nál. Az LS2-es Corvette
motor teljesítménye 610 lóerő, ami könnyedén,
3,8 másodperc alatt gyorsítja az autót 100 km/h-ra, és 280 km/h-s
végsebességet biztosít.
Az utasteret továbbfejlesztették az RR 450-hez képest, de az
alapfilozófia továbbra is az maradt, hogy bármilyen kivitelezést
vállalnak a vevő kívánságainak megfelelően. A karosszéria két
változatban kapható, klasszikus módon négy fényszóróval, vagy
sportosabb köntösben két első lámpával. Az 500 vagy 600 lóerővel
kapható motorhoz hatfokozatú kézi vagy négyfokozatú automata váltó
választható, a négykerék-hajtás állandó, és háromféle beállítással
használható: alapvetően 40:60 a hajtás eloszlásának aránya az első és a
hátsó tengely között, ez a központi viszkókuplunggal 38:62-re
módosítható, és van benne felező is. Gyárilag 20 colos felnikkel
szerelik a sportterepszörnyet, de egyéni ízlés alapján 16 coltól
egészen a Jordanig elmehet a kedves vevő.