Münchenben és az
autobahnon kapta el egy lesifotós a végső tesztkilométereit futó
M3-as BMW kupé és kabrió változatait. Az autókat egy 400 lóerőnél is
erősebb négyliteres V8-as motor hajtja, mely hatfokozatú manuális, vagy
hétsebességes SMG szekvenciális váltóval lesz rendelhető, és ráadásul
kevesebb helyet foglal, mint a korábbi soros hathengeres. A 0-100
km/h-s sprint idejét öt másodperc körülire teszik a jólértesült
szakértők.
A képeken látható ezüstszínű autó a keménytetős kupéváltozat, míg
a fekete a levehető keménytetővel készülő M3 kabrió, melybe
tömegcsökkentési okokból nem szerelik be az E90-es sorozathoz
kifejlesztett elektromos tetőmozgató mechanizmust. Előbbit már a
márciusi Genfi Autószalonon bemutatják, de a kabrióra 2007 őszéig még
várni kell. Mivel tengelytávja hosszabb, mint elődjéé, súlyelosztása
várhatóan még annál is kedvezőbben alakul, ami még direktebbé teheti az
autó viselkedését.
Az M3-as egyedi ismertetőjelei megmaradnak: továbbra is az első
kerekek fölötti szellőzőjáratokról, a kétszer két kipufogóvégről és a
diszkrét típusjelzésekről lehet legkönnyebben beazonosítani a
csúcsmodellt.