A brutális BMW-konverzióiról híres Lumma Design építette meg ezt az
M5-ös BMW változatot. Az az M5-ös 507 lóereje is igen tisztességes, de
a tunerek még találtak lehetőségeket, így az átalakítások után immár
560 lóerőt teljesít a V10-es. A karosszéria átépítése ismét hűen
tükrözi a Lumma Design hozzáállását: mit sem ér a tuning, ha nem
látszik. Hát ezen a CLR 500 RS-en bizony látszik, mire lehet képes,
nagyon erőszakos külsejű fenevad lett az egyébként egész diszkrét
M5-ösből.
A súlycsökkentés érdekében szénszálas anyagból újra legyártották
a tetőt, a csomagtérajtót és a gépháztetőt, lecserélték az első és
hátsó kötényeket, kiszélesítették a karosszériát, újak a kerékjáratokon
látható levegő ki és belépő járatok. Az új, 21 colos felniket
Yokohama-gumikkal burkolták, teljes egészében kicserélték a
kipufogórendszert, több ponton megerősítették a karosszériát, a
futóműben pedig H&R alkatrészeket használtak. Az árát ne is
kérdezzék..