A Detroitban bemutatott tanulmány után máris tesztpályára került a
Jaguar új, formabontó S-Type utódja, a CX-F. Svédországban, elődje
társaságában kapták memóriakártyára az újdonságot, mely amellett, hogy
alacsonyabb, néhány centivel hosszabb és szélesebb is, mint az S-Type,
azaz tökéletesen alkalmas arra, hogy a korábbi luxusautós imidzs
helyett sportorientált BMW 5 ellenfélként küldjék pályára.
A szériamodellnek annyira nem kupészerű a tetővonala, mint a
detroiti koncepciónak, a parkolókamerákat hagyományos visszapillantó
tükrökre cserélték, és a szenzoros ajtónyitást is normál kilincsek
váltják. Az első fényszórók valamivel nagyobbnak tűnnek, míg a
kiállításra tökéletes, de a mindennapi életben nyűgös 21 colos
kerekeket kisebbekre cserélték. A kevésbé csapott tetőív miatt nagyobb
fejtér marad hátul, a versenyülések is vastagabban tömött hagyományos
székeknek adják át a helyüket, és a funkciók szenzoros működtetése is
elmarad, bár a LED-es hangulatvilágítást részben meghagyják.
A motorválasztékban a már ismert 420 lovas V8-as mellett
felbukkan majd a 2,7 literes, V6-os dízel továbbfejlesztett változata
is.