Egyelőre csak tanulmányként mutatták be Los Angelesben a hátsókerék-hajtású kupét, de néhány látványosságnak szánt részlettől eltekintve ez már a végleges forma. A néhány napja napvilágra került kémfotónak és az előzetes grafikának köszönhetően az autó formaterve már nem hat meglepetésként.
Egészen olyan érzésünk van a tanulmány láttán, mintha a 90-es évek japán sportkocsijai támadnának fel a Genesis Coupéban. Hiányoznak az igazi markáns stílusjegyek – bár a hátsó oldalablakok vonala elég szokatlan –, de az arányok klasszikusan szépek, és az összkép határozottan kellemes. Néhány részlet persze a tanulmány különlegessége marad, így a szénszálas műanyag motorháztető és tetőpanel biztos nem jut el a szériagyártásig, hiszen a Hyundai feltűnően alacsony árat ígér. A legtöbb karakteres stílusjegyet valószínűleg változatlanul láthatjuk viszont jövő nyáron, a szériamodell bemutatóján.
A Genesis Coupéba a korábbi hírekkel összhangban 3,8 literes V6-os motor kerül, amely a gyáriak szerint több mint 300 lóerő és 340 Nm leadására képes. A motorhoz hatsebességes kézi váltó csatlakozik, a differenciálmű pedig önzáró rendszerű. A Hyundai szerint ezzel a hajtáselrendezéssel a sportkocsi hasonló vezetési élményt nyújt, mint az Infiniti G37-es, ugyanakkor az ára nem lesz magasabb, mint a Mitsubishi Eclipse-é. A menetteljesítményekről pontos adatot nem közöltek, de a becslések szerint a V6-os változat 6 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-s sebességet.
A bemutató során megerősítették, hogy a végleges változat kétliteres turbómotorral is kapható lesz. Ugyanakkor az is kiderült, hogy a jelenlegi Coupét egy kisebb sportkocsival váltják fel, így a Hyundai hamarosan kétféle kupé modellt kínál majd.