Luxusmárkát alapít a Hyundai

2007.12.04. 11:53

Úgy néz ki, a Genesis nemcsak a Hyundai csúcsmodelljeinek típusjelzés lesz, de egyes piacokon önálló márkanév is.

A koreai gyártó már a márka jelvényét is megmutatta: egy szokatlan, hatszögletű, szárnyas pajzsba írják a márkanevet az új modelleken. Az ötlet nem új, a három legnagyobb japán autógyártó már az 1980-as évek végén új márkajelzést talált ki Amerikában forgalmazott luxusmodelljei számára. A Toyota Lexus, a Nissan Infiniti, a Honda pedig Acura jelzéssel látja el legdrágább modelljeit, sőt, a Lexus és az Infiniti azóta világhódításba kezdett.

A Hyundai hasonlóan óvatosan kezd a Genesisszel, egyelőre csak Dél-Koreában és Kínában tűnik fel a szárnyas logó az új luxusszedán és a nagyobbik kupé orrán. Európába és Észak-Amerikába viszont Hyundai márkajelzéssel érkezik a két prémium modell.