Az olasz sportkocsik szervizigényes jószágok, így gyakorta előfordul, hogy a tulajdonos néhány napra kénytelen nélkülözni olasz kedvencét.
A csereautó a legtöbb Ferrari-szervizben persze eddig is a szolgáltatás része volt, de a Fiatnál úgy döntöttek, stílusosan helyettesítik a javításra, karbantartásra váró autókat. Csere-Ferrariról persze szó sem lehet - túl nagy volna a költség, és a kockázat -, de fehér Pandákkal sem szúrhatják ki egy Farrari-tulajdonos szemét. Ezért készítenek kétszáz darab, Ferrari-piros 500-ast üvegtetővel, 1,4 literes, 100 lóerős motorral, különleges 16 hüvelykes felnikkel, a szokásosnál ércesebb hangú kipufogórendszerrel és számos más apró kiegészítővel, amelyek erősítik a vérbeli olasz stílust.
Így, ha a sebesség nem is, a hangulat és az autó által keltett feltűnés legalább megmarad arra a néhány napra, amíg a sportkocsi a szerelőknél pihen.