A kaliforniai Guldstrand Motorsport készítette ezt a tetejétől
megfosztott, versenypályára is tökéletesen alkalmas, de közúton is
használható rakétát.
A GRST jelölés a Grand Sport Removable Targa rövidítése. Az
egykori Corvette pilóta, Dick Guldstrand különleges targatetőt
konstruált az autóhoz, a tetőmerevítés hiányát pedig az autó hátsó
részébe épített fél bukóketrec pótolja.
A Corvette GRST-t a Katech által átépített Chevy V8-as hajtja. Az
új légszűrő- és kipufogórendszereknek köszönhetően a motorteljesítmény
600 lóerőre ugrott. A karosszérián új az első lökhárító, a
szellőzőnyílásokkal tagolt karbonszálas gépháztető és a hátsó spoiler.
A karosszériát a Guldstrand speciális pályafutóművével ültették
lejjebb, elöl 295/35R18, hátul 345/35R19-es gumik gondoskodnak a
tapadásról.
Az átalakítás a Z06 vételárán felül 95 ezer dollárba kerül,
vagyis a tuning drágább, mint a pillanatnyilag 72 ezer dolláros
alapmodell.