Várhatóan csökkentik a Ferrari-kereskedések számát Európában, Afrikában és a Közel-Keleten, viszont a fennmaradókat hatékonyabb struktúrába szervezik.
Eddig minden Ferrari-kereskedő közvetlenül Maranellóval állt kapcsolatban, most viszont négy regionális központot hoz létre a sportkocsigyártó. A dél- és nyugat-európai területet Párizsból, a közép-európait a németországi Wiesbadenből, az észak-európait Londonból, a közel-keleti és afrikai értékesítést pedig Dubaiból irányítják majd. Az átszervezéstől azt várják, hogy az ügyfelek kiszolgálása gördülékenyebbé válik, és csökken az olaszországi Ferrari központ terhelése.
Ezen felül az átszervezés részeként 2010 májusában felbontják az összes kereskedés szerződését, és megújítják azokat, állítólag azért, hogy az új megállapodások már minden részletükben megfeleljenek az EU szabályozásának. Egyes pletykák szerint ezzel párhuzamosan legalább a kereskedések felét, de legalább harmadát meg is szüntetik, hogy ezzel is csökkentsék a hálózat fenntartásával járó költségeket. Emellett valószínűleg a fennmaradó hálózatot is két részre bontják, lesznek kiemelt és alárendelt kereskedések.