Citroën C6 Office: lopakodó iroda

2008.08.15. 11:57

Az Intersection nevű autó-divatlap ötlete nyomán készítette el a francia gyártó a C6 Office tanulmányt, ami igazán meglepő, hiszen az autó cseppet sem feltűnő, épp ellenkezőleg, szinte bujkál.


Galéria - kattintson a képre

Csak arra tudunk gondolni, hogy az újságírók különlegességek iránti csömörükből táplálták a projektet. Az autón minden részlet fekete - a képeken nem is látszik sokkal többnek hatalmas árnyéknál. Nemcsak a karosszéria szokásos felületeit festették feketére, de az eredeti C6-os krómozott díszeit és a fényszórók belsejét is. Belül is ugyanez a színvilág dominál a járműben, amely rendeltetését tekintve nem egyszerű luxuslimó, hanem egy guruló iroda azoknak, akik képtelenek elszakadni a munkájuktól. A belső térben természetesen a fellelhető legjobb anyagokat használták - a kárpitozást bőrrel és Alcantarával oldották meg -, és igyekeztek mindent bezsúfolni, amire egy elfoglalt, de dúsgazdag üzletembernek csak szüksége lehet, a beépített számítógéptől a mobilinternet-csatlakozáson keresztül a hűtött pezsgőtartóig.

A C6 Office persze nem gyakorlati igények kielégítésére készült, ez csak a látszat: lényegében kiállítási tárgy, amelyet a következő hónapok során számos divateseményen feltűnik majd. Hogy lesz-e, aki észreveszi, az nyilván a világítástól függ majd: fehér háttérrel, és elegendő reflektorral talán ki lehet emelni a maga keltette árnyékból.