Volvo Galéria: több mint autószalon

2001.03.23. 14:00

 
   
   

A Volvo Autó Hungária megnyitotta újszerű bemutatótermét a Westend City Center oldalában. A Volvo galéria amellett, hogy fontos szerepet szánnak neki a cég új, közvetlen értékesítési rendszernek nevezett marketingstratégiájában, ki is bővíti az autószalon fogalmát. A 400 négyzetméteres helyiségben képzőművészeti kiállításokkal, koncertekkel igyekszenek majd hangsúlyozni a Volvo márka presztizsét, míg a hétköznapi látogatók tudásszomját az Információs Zóna, azaz az autók műszaki megoldásait, és a ,,Volvo által képviselt alapértékeket" bemutató terminálok hivatottak kielégíteni. Megható figyelmesség a családosok felé a játszósarok a gyermekek számára: a szülők teljes figyelmüket az autókra összpontosíthatják, nem kell a csemeték fegyelmezésével törődniük. A Galéria megnyitásán a közvetlen értékesítési rendszer lényegét is ismertették a Volvo munkatársai. Az eljárás középpontjában az értékesítési tanácsadók állnak, akik kérésre akár házhoz is mennek, hogy minél teljesebb képet nyújthassanak az autókról, de az ő feladatuk lesz a tesztvezetések lebonyolítása is, amelyet a Volvo ezen túl előtérbe helyez az eddigi, ,,beleülök, megfogdosom, megveszem" szisztémával szemben.