Audi A2: a reklám sem segít?

2001.06.07. 13:40
 
   
   

Aligha nevezhető sikernek az Audi A2-es német és osztrák légitársaságokkal közösen szervezett reklámkampánya. Pedig a módszer korábban, a TT, és az A6 quattro esetén már bevált: az repülőgépek utasai a leszállás előtt egy kis reklámcsomagot kaptak, amelyben egy kis A2-est formázó csokoládé, és egy 1:87 méretarányú autómodell található. Emellett felajánlották, hogy aki elmegy az autó tesztvezetésére, az 1000 mérföldet (1610 km-t) repülhet ingyen a Lufthasa törzsutasai számára meghirdetett "Miles & More" elnevezésű akciójának keretei közt. Egy jelentős forgalmat bonyolító német Audi-kereskedés szóvivője szerint azonban náluk egyetlen A2-est sem adtak el a kampány következtében. "A legtöbben az 1000 bónuszpontért jöttek el, az autó nem is igazán érdekelte őket." Az Audi központjában természetesen sikerként értékelték az eredményeket, annak ellenére, hogy a korábbi, hasonló kampányokhoz képest fele annyi érdeklődőt vonzott az A2 reklámhadjárata. Az A2-es eladásai a bemutató óta alulmúlják a gyártó korábbi becsléseit, folyamatos fejfájást okozva a cég reklámszakembereinek.