Az olasz formatervező cég Ford részegységeken
alapuló kupétanulmányt mutat be Frankfurtban. A Start, azaz kezdet
név a cégek új keletű együttműködésére utal. Az autó első látásra
egy klasszikus kupénak tűnik, és viszonylag rövid tengelytávval ám
a dolog nem ilyen egyszerű. A Start ugyanis a Pininfarina saját
fejlesztésű tetőmechanizmusát használja, amely
a tető megtörése, és a csomagtér méretének jelentős csökkenése
nélkül képes egy gombnyomásra roadstert varázsolni az autóból
néhány röpke másodperc alatt.
Az autó dinamikus hajtásáról egy kétliteres
Ford Duratec motor gondoskodik, amely Garrett turbófeltöltője
segítségével 200 lóerő leadására képes. Az autó formája érdekes
elegye a Ford-féle New Edge Design, és a Pininfarina stílusának: a
tervezők szerint sikerült olyan autót készíteni, amely illeszkedne
a Ford jelenlegi termékpalettájába, ugyanakkor számos ponton
visszaköszön az olaszokra jellemző elegáns, lágy vonalvezetés.
A Start minden valószínűség szerint egyedi darab marad, bár a Forddal való hosszú távú együttműködés során keletkező új modelleken számos részlete előkerülhet.