A második helyre pályázik a Renault Hungaria

2001.10.04. 10:53
 
   
   

A 2001-es év sikereinek folytatásában reménykedik a francia gyártó magyar képviselete. Az idei évben elsősorban a kedvező árú Thalia modellnek köszönhetően a cég több mint 50 %-kal növelte eladásait a tavalyi évhez képest, így az megelőzte a Volkswagent, és jelenleg a harmadik helyen áll a Magyarországon eladott autók számát tekintve. A további erősödést a cég négy tényezőre építi: a haszonjármű-üzletág piaci részesedését a duplájára szeretnék emelni, az új felsőkategóriás modellekkel (2001 végén jelenik meg az Avantime, 2002 tavaszán a Vel Satis, ősszel pedig az új Espace) be szeretnének lépni a luxusautó-szegmens legfontosabb résztvevői közé, új dízelmotorjaik révén további vásárlók megnyerésére számítanak, és sportos, dinamikus modelljeikkel a fiatalabb vásárlóréteget is igyekszenek megnyerni.>

 
   
   

Emellett a cég kedvező hitelkonstrukciókkal, és az internetes kereskedelem bővítésével próbál új vásárlókat meghódítani. 2002-re a el szeretnék érni a 19.000 darabos eladási számot, három éven belül pedig a piac második legerősebb márkájává szeretnék tenni a Renault-t.