Kezdődik a Porsche Cayenne reklámkampány

2001.11.13. 14:55

 
   
   

Holnap indul az új Porsche szabadidőautó bevezető kampánya. A mindeddig kizárólag sportkocsijairól ismert német cég marketingesei előtt évtizedekre visszamenően talán a legnehezebb feladat tornyosul: hogyan lehet egy első látásra teljesen testidegen, ötajtós, ötüléses terepjárót a cég arculatába illeszteni anélkül, hogy nagyon kilógjon a képből. A feladat teljesítése érdekében be kell bizonyítani, hogy a Cayenne a látszattal ellentétben voltaképp egy sportkocsi. Erre a célra a szellemi elődnek nyilvánított 1986-os Párizs-Dakar győztes Porsche 959-est választották, amely egyike a néhány terepjárásra átalakított speciális modellnek a cég történetében. A szlogen ez lesz a 959 képe mellé: "Pillanatnyilag az ötszemélyes változatot teszteljük. Már úton a Cayenne. A harmadik Porsche."

 
   
   

A Porsche marketingigazgatója szerint ezzel azt a szeretnék hangsúlyozni, hogy a Cayenne is sportos vezetési élményt nyújt, csakhogy ez esetben az útfelület minősége sem számít. Stuttgartban egyébként két réteget céloznak meg az új terepjáróval: azokat, akiknek van már Porsche sportkocsijuk, de egy praktikusabb autóra is szükségük van, és azokat, akik szeretnének egy Porschét, de a jelenlegi modellekben nem férne el a család.