Első TotalCar-matricánkat 2001 február 24-én
veszítettük el, amikor a
BMW X5-öt teszteltük,
valahol a budai hegyekben. A Wallisnál lelkünkre kötötték, hogy NEM
TEREPJÁRÓ, de gondoltuk, majd azt mi jobban tudjuk. És mentünk egy
jókora kört földutakon, szántásban, hegyoldalban. Ekkor vesztettük
el az első TotalCar matricát. A három tesztpilóta a veszteséget
mélyen átélve is azt mondta, megérte.
Második matricánk a
PT Criuser tesztelésekor veszett el. Ez meglett, amikor néhány hét
elteltével laptársunk, az
Auto5.hu tesztelői
alaposabban megvizsgálták a tesztautó belterét. A matricát pedig
áthozták, amit utólag is köszönünk. Az X5-öst pedig már el is
felejtettük, legalábbis matrica-szempontból. Most azonban
videojáték-szakírónk,
Gábor Zsigmond jelent meg a TotalCar szerkesztőségében. A kiváló
szakíró, aki mostanában néhány PS 2-alkalmazást vizsgál, Üröm
térségében nézegetett telket, amikor a sárban ismerős feliratra
lett figyelmes. És behozta. És mivel Winkler szakíró otthon
felejtette a Subaru Foresteren fotózott (korábban a PT Cruiserben
felejtett) matricát, Cat gyorsan le is csutakolta róla a sarat, és
Karottával gyorsan elvitték, hogy a sokáig mellőzött matrica az új
Minin folytathassa fotomodell-pályafutását.
A matematikusok jelenleg is dolgoznak azon, mennyi esélye van
annak, hogy az ürömi sárban olyasvalaki találja meg a TotalCar
matricát, aki tudja, miről van szó.