A svéd szupersportkocsit az olaszországi Nardo oválpályán hajtotta
Loris Bicocchi tesztpilóta, és a CCR folyamatos kanyarodás közbeni
csúcssebessége felülmúlta az előző rekorder, McLaren F1 egyenes úton
teljesített 386,4 km/h-s tempóját. Az autó sebességét a helyi
technikusok is ellenőrizték,
a végleges adatok szerint 388 km/h-val tépett a CCR-rel a
korábban több sebességi rekordot is beállító Bicocchi, aki a
következőket nyilatkozta a száguldás után: “Ez a teszt nagyon fontos
volt a Koenigsegg vásárlói és tulajdonosai számára. Bebizonyította,
hogy a cég termékeibe vetett hitük jól megalapozott.”
Christian von Koenigsegg, alapító-tulajdonos most már biztos
benne, hogy csúcsmodellje
egyenes úton könnyedén elérheti a kitűzött 395 km/h-s vagy annál
magasabb végsebességet is. A Koenigsegg eddigi teljesítményével is
megverte a mai szupersportautók jelentős hányadát, gyorsabb, mint a
Ferrari Enzo (355 km/h), a Porsche Carrera GT (334 km/h), a McLaren
Mercedes SLR (334 km/h) vagy a Lamborghini Murcielago (330 km/h).