Több évi vacakolás után a Fiat végre elszánta magát, és ősszel
Párizsban végre bemutatja a Grande Puntóból és a Pandából épített
Abarth-változatokat Párizsban. Egyelőre még nem tudni, hogy pontosan
milyen erősek lesznek a gyors Fiatok. A híresztelések szerint
a Panda Abarth 1,4-es turbómotort kap, míg a Punto Abarth hajtását
220 lovas, 1,6-os turbóra bízzák. Az erős motorokhoz természetesen
nagyobb fékeket, keményebb futóművet, és a tökéletes hot hatch-hatás
eléréséhez megfelelő ruházatot építenek a sportmodellekre. A
későbbiekben dízelmotoros Abarthok is várhatók.
Míg elkészülnek a skorpiós modellek, egy közepesen erős, de a
korábbiaknál mindenképp vérpezsdítőbben motorizált sportos Pandát is
piacra dobnak. A Panda Sportot 1,4-es szívómotor hajtja, mely 100
lóerejének segítségével 9,6 másodperc alatt gyorsítja a kis dobozt 100
km/h-s sebességre. Új kialakítású, színre fújt első és hátsó
lökhárítókat, spoilereket, kiszélesített kerékjáratokat, 15-ös
könnyűfém felniket is kap az autó az eltérő hűtőrács és a felfrissített
utastér mellett.