A sikeres kisautó alapkoncepcióján nem változtattak, és a
karosszéria sem lett más, de a Honda még a korábbinál is sokoldalúbban
alakítható utasteret, jobb menetkomfortot és jobb minőségű anyagokat
ígér.
A következő generáció 1,2 literes, 90 lóerős és 1,4 literes, 100
lóerős változó szelepvezérlésű benzinmotorokkal lesz kapható. Az 1,2-es
átlagfogyasztása 5,1 l/100 km, szén-dioxid-kibocsátása
120 g/km, míg a nagyobb motor megfelelő adatai
5,2 l/100 km és 123 g/km. Nem csoda, hogy nincs dízel.
Az 1,4-es kapható robotizált hatfokozatú váltóval, mely az 1,2-es
szintjére csökkenti a fogyasztást és szén-dioxid-kibocsátást. A kézi
váltós modellekben váltásjelző segíti a sofőrt a takarékos vezetésben.
A belső teret egy mozdulattal lehajtható, előre-hátra
csúsztatható hátsó ülésekkel, és a különféle rakományok számára
négyféleképp variálható csomagtérrel fejlesztették tovább. Ezzel az
1,4-esekhez kapható megoldással a csomagtér 399 literre bővült,
miközben az autó hossza 55, szélessége 20 mm-rel nőtt. Szélesebben
nyílnak a hátsó ajtók, megnövelték a fejteret, a jobb kilátás érdekében
pedig keskenyebbek az A-oszlopok, nagyobb a szélvédő és a hátsó
kisablakok.
A menetkomfort az áthangolt futóműnek, a hosszabb tengelytávnak
és a szélesebb első nyomtávnak köszönhetően javult, megnövelték a fékek
méretét, és az összes modellhez kapható menetstabilizáló.
A nagyobb ellenállás érdekében átalakították a karosszéria
szerkezetét, az autóhoz öt hárompontos öv, aktív első fejtámlák és
első, oldalsó, valamint függönylégzsákok is járnak. A Honda bejelentése
szerint kényelmesebbek az első ülések, panoráma üvegtető is rendelhető.
További információk a bevezetés környékén várhatók.