Egy korábban történt balesetről számolt be a rendőrség: egy férfi ittasan ült az autóba, amiről már többször kiderült, hogy rossz ötlet, hiszen könnyen lehet belőle baj. Ezúttal lett is.
A Koenigsegg már a kezdetek kezdetén is felfoghatatlanul erős és gyors autókat gyártott: már az első megvehető modelljük, a 2000-ben bemutatott, majd 2002 és 2003 között gyártott CC8S is 664 lóerőt tudott, a végsebessége pedig elérte a 390 km/h-t.
Az Audi TT Roadster 1999-ben jött ki, egy évvel a Coupé után. A gyors piaci sikert követő második évben vissza is hívták, hogy megkapja a hátsó szárnyat, ami a futóműhangolás módosításaival együtt már garantálta a kellő stabilitást a végsebesség közelében.
Az egyedi, vagy éppen nagyon limitált szériás autóiról híres Niels van Roij Design viszont most kicsit jobban belenyúl a receptbe, és azt ígéri, az eredeti koncepcióautóhoz méltó utódot alkotnak új elemekkel tarkítva, szigorúan egy példányban.
Bár a hírek szerint a közeljövőben hivatalosan is be fogják mutatni a Xiaomi autóját, a türelmetlenebbek még előtte kaphatnak egy kis ízelítőt belőle: kiszivárgott pár fontos részlet az autóval kapcsolatban.
A Magyar Közút már többször megosztotta, hogy mennyire veszélyes azokon az útszakaszokon dolgozni, ahol nagy sebességgel közlekednek az autók. A munkagépeiket rendszeresen éri baleset, ami legtöbbször a többi sofőr figyelmetlenségéből adódik.
Ideiglenes forgalomkorlátozások lesznek Budapest több kerületében november 16-a és 19-e között, tette közzé a police.hu. Csütörtöktől vasárnapig a főváros több kerületében is változásokra számíthatnak az autósok.
A Los Angeles Auto Show nem olyan jelentős rendezvény, mint a Japan Mobility Show vagy a genfi Autószalon, így a gyártók a felhozatalukkal sem próbálnak egymásra licitálni. Ettől függetlenül az amerikai autószalonok között fontos szerepe van (ezen kívül van a detroiti, chicagói és a New York-i Autószalon), vagyis nincs teljesen elhanyagolva, és a 23+1 (a plusz egy a Pebble, ami egy lakóautót tervez bemutatni) gyártóból jó pár itt mutat be új modelleket.
A Tesla Cybertruck első példányai most már tényleg bármelyik pillanatban megérkezhetnek: a gyártó jelenleg november végére ígéri a legelső darabokat. Kiegészítőket azonban már most is kínálnak hozzá, pedig az autóból még egyet se kapott meg ügyfél.
Ittasan menekült, majd combos büntetést kapott.
Bár a klasszikus szedán kihalóban lévő faj, a Toyota még hisz benne, és úgy tűnik, hogy valós vásárlói igény is van rá: tavaly közel 670 ezer Camry-t adtak el, pedig nem is forgalmazzák mindenhol.
Kormányrendelet hatalmazza fel a helyi kormányhivatalt az intézkedésre.
A 133-as és 134-es kilométer között történt a baleset, ezért a főváros felé vezető szakaszt teljes szélességében lezárták.
Ködös megfogalmazással tudatta befektetőivel a Fisker villanyautó-gyártó, hogy a korábbi beszámolók nem stimmelnek.
A Renault az igen jól sikerült 5-ös koncepció után most ismét egy menő tanulmánnyal és egy szimpatikus ígérettel jelentkezett. Megmutatták, hogy miként képzelik a jövő sokak számára is elérhető, kicsi villanyautóját.
Sokszor felmerült már az a téma, hogy autósként muszáj különösen figyelni a motorosokra: őket nem védi sok masszív fém, ráadásul a térbeli kiterjedésük is kisebb, tehát nehezebb őket észlelni. A baj könnyen megtörténhet, ennek az oka sokszor figyelmetlenségből adódó szabálysértés.
Az elektromos autók használatának egyik legfontosabb akadálya a hatótávfrász. A Tesla összegyűjtötte, milyen paraméterek alapján jósolja meg, mennyit lehet menni.
A hatvanas évek legendás versenyautói, vagyis ebben az esetben a Ferrari 250 GTO szériái stabil befektetésnek számítanak, bár túlzás lenne azt állítani, hogy az utóbbi húsz évben bárki olcsón vett volna egyet. Összesen 36+3 készült, az eredeti prototípus már 1964-ben teljesen megsemmisült, ez a hibátlan és akkor átépített 330 LM / 250 GTO 1962-ből pedig 2023-ban majdnem 18 milliárd forintot ér.
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a magyar utakon futó használt autók jelentős többsége egyszer a sokak által csak Hahunak becézett Használtautó.hu-n cserélt gazdát. A népszerű weboldal története 1999. december elseje óta íródik, nemrég pedig új magaslatba ért.
Melbourne-ben egy férfi úgy döntött, hogy szétver több új autót, amik kereskedésekben várnak a vevőre. A célpontjai Mazdák, Toyoták és BMW-k voltak, a választott fegyver pedig egy balta.
Egy Focus ment neki a szalagkorlátnak.
Eddig tisztázatlan körülmények között összeütközött egy személyvonat és egy tehervonat Sáp településen, a vasútállomásnál.
Lehet utálni vagy imádni, a Cybertruck november 30-án esedékes érkezése fontos pillanat lesz az autóiparban. A Tesla régóta húzódó futurisztikus pickupjáért 1,9 millióan állnak sorba, a gyártó pedig már most igyekszik keresztbe tenni a nyerészkedőknek. A Tesla amerikai piacra érvényes általános szerződési feltételei között ugyanis feltűnt néhány új bekezdés, melyek kifejezetten a Cybertruck továbbértékesítését szabályozzák.
Tovább herélődött az Euro 7
Végre van 30 milliós Golf
Új Ford Capri
Víz alatt égő Teslát láttál már?
Budapesten is lesznek autómegosztós helyek
Ide jön a világ legnagyobb Kínai villanyautógyára
Droker jú sotazótri
Hammond nem töri össze a Neverát
Nől a nyomás az autóiparban
Napelemes gépkocsi a csőben
Újra lesznek röpülő szivarok
Izgalmas fotó bukkant fel a lucid-forum.com weboldalon, melyen valószínűleg a Lucid pickupjának életnagyságú agyagmodellje látható. Bár egy ilyen autó elsőre furcsának tűnhet a méregdrága luxusszedánjáról ismert gyártótól, egy platós terve már a Lucid tőzsdére lépésekor is a tervek között szerepelt.
Az aquaplaning szó bizonyára sokaknak ismerősen cseng, de azért elevenítsük fel a jelentését. Ha esős időben egy autós nagy sebességgel jókora pocsolyába hajt, előfordulhat, hogy a gumi mintázata nem képes elvezetni a vizet, a kerekek elvesztik a kapcsolatot az úttesttel, és a víz tetején siklani kezdenek, más szóval felúsznak. Ilyenkor a tapadás gyakorlatilag megszűnik, a balesetet pedig rendkívül nehéz elkerülni.