Másfél év alatt fejlesztene új modelleket a Volvo

2015.03.17. 17:54 - Andróczi Balázs

Néhány éve még a három év is lehetetlenül rövid időnek tűnt, de ennyi a legtöbb autógyárnak ma már elég. A Volvo által belógatott 20 hónap viszont a teszteléshez is kevésnek tűnik, nem hogy a fejlesztéshez.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Még elegánsabb Aston Martin

2015.03.17. 16:43 - Andróczi Balázs

Talán nem véletlen, hogy Henrik Fisker a nevét viselő autógyár bukása után ismét alkot, nem is akárhogy. Most egy Aston Martin Vanquish V12 kupét rajzolt át, ha lehet, még elegánsabbá, méghozzá anélkül, hogy a márka stílusán egy szemernyit is változtatott volna.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Megoldódott a Suzuki rejtélyes fékhibája

2015.03.17. 13:26 - Andróczi Balázs

Eléggé meglepett mindenkit, hogy a Suzuki legújabb modellje, a Celerio januárban randán megbukott az Autocar és a What Car féktesztjén. Az autó fékpedálja vészfékezésnél egyszerűen beesett, így a kiskocsi fék nélkül maradt. Ez a Milbrook tesztpályán nem jelentett valós veszélyt, hisz volt hely motor- és kézifékkel lassítani, de forgalomban katasztrófához vezetett volna. A gyáriak azonban gyorsan és jól reagáltak: visszahívták az összes eladott példányt, kivizsgálták a hibát és ki is javították néhány hét alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Audi TT-rivális a Mercedestől?

2015.03.17. 11:01 - Andróczi Balázs

A pletyka az SLA-ként emlegetett kis kétülésesről nem teljesen új keletű, de mostanában nem hallottuk, hisz a Mercedes fronthajtású palettája lényegében teljes, már ami a változatok beígért számát illeti. Ráadásul kérdéses, hogy egy ilyen rétegmodell hozhatna-e pénzt, különösen egy elsőkerék-hajtású változat.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Fotókon az új Hyundai telekjáró

2015.03.17. 06:59 - Andróczi Balázs

A koreaiak is megpróbálkoznak azzal a recepttel, amelyet korábban sokan alkalmaztak, nem is sikertelenül: terepjárós fazonba öltöztetik az új i20-ast, a nélkül, hogy jelentősen változtatnának az alapkonstrukción. Az i20 Active névre keresztelt modell érdekes módon Indiában lesz először kapható, ezért is készült a fotósorozat a jobbkormányos változatról.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Revology: ős-Mustang szupermodern kivitelben

2015.03.16. 18:16 - Andróczi Balázs

Hiába készült hat fő- és tucatnyi alváltozat a Ford Mustangból, az igazi legenda mégiscsak a legelső változat, amelyet csupán 1964 és 1967 között gyártottak. Ezek közül nagyon sokat újítottak fel vagy tartottak meg gyárias állapotban a mai napig, de az ötvenéves technika lassan elfárad, és sokan igénylik, hogy megbízhatóbb, korszerűbb műszaki megoldások szolgálják ki, miközben az autója a klasszikus vonásokat viseli. Az ő igényeiket igyekszik kiszolgálni a floridai Revology, amely elkészítette a Mustang korszerű replikáját.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Minek a Tatának magyar autógyár?

2015.03.16. 17:50 - Andróczi Balázs

A Napi.hu híre szerint Debrecen és Szombathely is esélyes a Tata gyár helyszínéül, de azt egyelőre nem tudni, hogy miféle autókat építene Európában az indiai gyártó. Az persze eddig sem volt titok, hogy az indiai ipari óriás, amelynek csak az egyik feltűnőbb üzletága az autógyártás, személykocsijaival a nemzetközi piacok felé igyekezne, de eddig nem értek el komoly eredményeket ezen a téren.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Mindenkinek 700 lóerős Dodge kell

2015.03.16. 14:08 - Andróczi Balázs

Egy ilyen erős, kompresszoros V8-as nem politikailag korrekt választás, de úgy tűnik, titkon mindenki ilyesmire vágyik. A Charger és a Challenger Hellcat változatai iránt akkora a kereslet, hogy hiába folyik a gyártás teljes sebességgel, a 707 lóerős szörnyetegek várólistája egyre csak nyúlik.

 
      Dodge Challenger Hellcat - túl olcsó?
Távolról sincs vége, olvasson még »

Korrupció miatt bukhat a kínai autógyártás feje

2015.03.16. 07:52 - MTI/totalcar

Kína első állami autógyárának, a Volkswagen, az Audi, a General Motors, a Mazda és a Toyota kínai vegyesvállalatait kezelő FAW Csoportnak az elnökét is elérte a korrupcióellenes harc.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Tényleg jöhet egy kisebb BMW X1

2015.03.15. 12:50 - Máth Dávid

Az X1-nél városiasabb kisterepjáró lehet a régóta várt kis prémium crossover. A beszédes nevű Urban Cross 2017-re jöhet.

 
          Egy korábbi X4 vázlat. Talán ehhez lesz hasonló az Urban Cross
Távolról sincs vége, olvasson még »

Mit akar a Fiat a Fordtól?

2015.03.15. 07:27 - Lendvai Zsolt

A Forddal vagy a General Motorsszal társulhat a közeljövőben a Fiat. Erről a lehetőségről az olasz márka első embere, Sergio Marchionne beszélt egy interjúban. Igaz, a másik oldal képviselői egyelőre cáfolnak.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Elkészült az első új Superb

2015.03.14. 18:34 - Lendvai Zsolt

A Škoda hosszasan csigázta az érdeklődést csúcsmodellje, a Superb legújabb generációjának bemutatása előtt. Egy hónappal ezelőtt azonban végre teljesen leleplezték az autót, amelyről egyúttal minden lényeges információt is közzétettek.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Oda világít, ahova nézel

2015.03.14. 15:07 - Lendvai Zsolt

A vezető szemmozgását követő adaptív fényszórón dolgoznak az Opel mérnökei. Bár a megoldás sorozatgyártásba ültetésére még várni kell, a németek addig sem tétlenkednek: az Audiéhoz hasonló mátrix-LED megoldást akár másfél éven belül bevezethetnek.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Hamiltoné az első rajtkocka az idénynyitón

2015.03.14. 08:12 - Lendvai Zsolt

Bár a Manor csapata az utolsó pillanatig bizakodott, valós esély már nem volt arra, hogy pályára guruljanak az időmérőn. Így végül 18 versenyző vághatott neki a kvalifikációnak Ausztráliában. A sort Romain Grosjean nyitotta meg. Lewis Hamilton és Nico Rosberg könnyedén nyerte meg a Q1-et, a kiesők közé a manoros Stevens és Merhi mellett Ericsson, Button és Magnussen került.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Nem lesz több Mitsubishi Lancer?

2015.03.14. 06:32 - Andróczi Balázs

Bár valóban a városi terepjáró az új sláger, ez nem jelenti, hogy a hagyományos személyautók iránt ne lenne igény. Márpedig úgy tűnik, a Mitsubishi elhanyagolja hagyományos modelljeit, a Lancer utódját például egyáltalán nem fejlesztik a legújabb hírek szerint.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Új MG, koreai alapokon

2015.03.13. 17:05 - Andróczi Balázs

Először Kínában kezdik forgalmazni az MG GS Rui Teng nevű új modellt, amely érdekes módon Ssangyong alapokra épül. A kínaiak a 2010 óta gyártott Korando műszaki alapjait használták fel a VW Tiguan méretű szabadidő-autó tervezésekor – megtehették, hisz 2004 és 2009 között az ő tulajdonuk volt a koreai autógyár.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Nehéz tégla az Audi R8 e-Tron

2015.03.13. 14:39 - Andróczi Balázs

Az R8 e-Tron első generációját egy cégen belüli kommunikációs hiba miatt soha nem küldték szériagyártásba, de ezt a másodikat már biztosra ígérték. A gép adatai persze jelzik, hogy az elektromos sportkocsinak még van hová fejlődnie, de némelyik azért meggyőző.

Távolról sincs vége, olvasson még »

A Mitsubishi nagy meglepetéssel készül

2015.03.13. 12:26 - Andróczi Balázs

A gyáriak csak egy plakátszerű képet mutattak az újdonságról, amely a New York Auto Show-n mutatkozik be, de az a szerencsétlen helyzet, hogy felismerhető benne a felújított Outlander, amelyről már leplezetlen képek is vannak.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Volkswagen, túl a tízmillión

2015.03.12. 17:21 - Andróczi Balázs

A német óriás már 2013-ban felzárkózott a piacvezető gyártók közé, a Toyota és a GM mellé, de ha csak egy hajszálnyival is, kevesebb autót adtak el a szép kerek tízmilliós számnál. Tavaly viszont átlépték ezt a határt is: a teljes vállalatcsoport 10,217 millió autón adott túl. Ám aminek a VW-nél még jobban örülhetnek, a nyereségarány is növekedett, nem is kevéssel.

 
    Még mindig a Golf az abszolút sláger, tavaly több mint egymillió fogyott a hetedik generációból
Távolról sincs vége, olvasson még »

Ilyen az indiai sztreccslimó

2015.03.12. 14:45 - Andróczi Balázs

Bár az indiai autóipar egész meggyőzően fejlődik – a Tata és a Mahindra is igyekszik kilépni a nemzetközi piacra – az ország úthálózata sok helyütt még mindig nem igazán járható személyautóval. És vannak autógyártók, amilyen a Force Motors is, amely kifejezetten az ilyen, kiépített utaktól távol eső területek igényei szerint fejleszt járműveket. A legújabb fejlesztésük pedig ez a hétajtós rémség – legalábbis úgy tűnik, hisz ez még csak kémfotó.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Kipróbálták a leggyorsabb autó páncélzatát

2015.03.12. 11:52 - Andróczi Balázs

Az ember bele sem gondol, hogy milyen veszélyek leselkedhetnek egy hangsebesség felett száguldó szárazföldi járműre, illetve vezetőjére, pedig akad néhány. Itt a felverődő kavics sem csak a szélvédőre veszélyes, nem is beszélve egy anyaghiba esetleges hatására. A Bloodhound SSC tervezői azonban erre is gondoltak.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Kiderült, mikorra várható az új Land Rover Defender

2015.03.12. 06:09 - Andróczi Balázs

Egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy a Defendert valahogy pótolni kell, hisz ez a modell az egész Land Rover legenda alapja. Az viszont évtizedek óta okoz fejfájást a márka tulajdonosainak, hogy mivel váltsanak le egy ilyen legendát, amely ugyanakkor már jellegében sem tűnik korszerűnek.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Ki tehet róla, hogy nincs nyolchengeres Audi R8?

2015.03.11. 18:01 - Andróczi Balázs

Heinz Hollerweger, a Quattro GmbH vezetője válaszolt arra a kérdésre, hogy hová lett az R8 sportkocsi belépőváltozata. A válasz meglepően egyszerű: nem készítettek ilyet, mert már az előző változatot sem kereste senki.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Turbo RS: egy igazán stílusos Suzuki

2015.03.11. 14:07 - Andróczi Balázs

Az új, japán belpiacos Altóról már beszámoltunk – ahhoz képest, hogy mivel bombázza Európát a Suzuki, meglepően jól néz ki az alapmodell is, de a Turbo RS változat egy fokkal még látványosabb.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Legyilkolnák a VW Beetle-t?

2015.03.11. 11:50 - Andróczi Balázs

Az ma már közismet tény, hogy a Volkswagen durva költségcsökkentésbe fogott, hogy elérje a konkurensek nyereségességét. Így kidobálnak néhány, az eladások alapján lényegében felesleges típust és típusváltozatot. Így az Eos és a Polo háromajtós változatának sem lesz utódja. A Spiegel azonban azt is tudni véli, hogy a Beetle is az áldozatok között lehet, ami minimum meglepő.

Távolról sincs vége, olvasson még »
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 ... 895