Igen, ez itt a vadiúj X6-os

2014.10.04. 12:34 - Papp Tibor

A BMW a mai napig nem hiszi el, hogy mekkora siker lett az X6-os BMW, azt meg pláne nem, hogy mind a mai napig nincs konkurense. Most, hogy megjelent a második generáció, kicsit értetlenül nézünk, mert látszólag alig változott. Közben meg teljesen új.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Az ördög maga, a Hondánál

2014.10.04. 10:10 - Papp Tibor

Azt hiszem, nem kérdés: amit a Nissan még csak most akarja megteremteni azt, ami a Hondának már évtizedek óta megy: az izmos kompakt autókat. Amit az emberek meg is akarnak venni, sőt, rajonganak érte.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Okos választás, fiatal magyar családoknak

2014.10.04. 06:59 - Zách Dániel

Csendesen telnek az órák a Hyundai standján, mindig van ülőhely és gyors a wifi, ami válságtünet. Ez a kevés látogató biztos jele. Pedig tegnap bemutatták a teljesen új i20-ast, és a csajok is szépek. Az előző generáció modellciklusa szinte a teljes ismeretlenségben telt, legalábbis Magyarországon, pedig ahogy emlékszem elégedettek voltak vele a kollégák, akik kipróbálták. Winkler egyszerűen mindenéért odavolt, amikor 2009-ben tesztelte, pedig amúgy semmi jóra nem számított.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Milyen autót vesz, aki 15 millió eurót keres?

2014.10.03. 17:36 - Zách Dániel

Nem tudom, mennyire kellett hátratekernie a 195 centiméter magas Zlatan Ibrahimovicnak új autója vezetőülését, hogy beférjen, de befért. Öt méterre álttam a jelenettől, és onnan úgy tűnt, elég rutinos a srác, ha autóba ülésről van szó. Az idén harmincharmadik évében járó focista idei fizetése 15 millió euró, mégsem a Bentley vagy a Mercedes standján lehetett vele találkozni, hanem a Volvónál. Ahol ő él, onnan nézve nem tűnik kézenfekvőnek bármilyen jármű, amit meg lehet kapni százezer euró alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Párizsi Espace-sirató

2014.10.03. 16:53 - Papp Tibor

A Párizsi Autószalon egyik legmegközelíthetetlenebb autója az Espace, és a körülötte állóknak csak egy része újságíró és tévés, a többiek leginkább az ipari kém jelzővel jellemezhetők.

Valószínűleg az érdekel mindenkit, hogyan tud a Renault pénzt keresni egy ilyen látványos külsőségekkel elkészített autóval. Mert ahhoz nem férhet kétség, a felszínen lévő dolgok nagyon rendben vannak, gyönyörű optikai effektekkel játszanak a hátsó lámpák, szépek a matt alumínium ablakkeretek, a ledes első lámpáról nem is szólva. Ami a kocsi arányait illeti, kicsit furák, de úgy képzeltem, hogy ez csak optikai csalódás, nem az ablakok alacsonyak, hanem az autó nagy. Nagyon nagy.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Új típust szivárogtat a Tesla

2014.10.03. 15:39 - Hírszerkesztő

A Tesla egyelőre nagyon titokzatos, csak egy árnyékból leskelődő autó képét szivárogtatták ki, de azért van elképzelésünk, hogy mi is lehet a képen.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Viccnek kicsit erős

2014.10.03. 14:14 - Papp Tibor

- Srácok, csináljunk valami klassz Pulsart!
- Oké!
- És milyen motort tegyünk bele?
- Nem mindegy? Majd még kitaláljuk.

Kell valami durva az új Pulsarból, amire felkapják a népek a fejüket. A rendelkezésünkre álló információink alapján körülbelül így rekonstruálható annak a vidám értekezletnek az esszenciája, amelynek során eldöntötték: a Pulsar nevű családi modellből készül egy Nismo (Nissan Motorsport) változat.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Ilyen dzsippet tervez a Fiat

2014.10.03. 12:40 - Hírszerkesztő

A Wrangler Stealth az első Jeep, amelybe a gyártakon és a Chrysler csoport tuningcégén, a Moparon túl a Fiat Centro Stile is belekontárkodott egy kicsit. Talán ezért van olyan érzésünk, mintha valami háborús járgányt látnánk.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Ért a nép nyelvén az új Fabia

2014.10.03. 11:00 - Csikós Zsolt

Titokban mindannyian kedveljük a Fabiát, akár F Astránk, akár 124-es Mercink, akár 5-ös BMW-nk van. Mert a Fabia németesen tisztességes, átverésektől mentes, konzervatív, de azért karakteres stílusérzékkel megtervezett kisautó volt mindig is. Használható, praktikus, tartós, ránézni sem rossz – a recept a típus megjelenésének első percétől kezdve garantálta a vevők áradatát.

Távolról sincs vége, olvasson még »

A Citroennek alig kell benzin

2014.10.03. 06:13 - Zách Dániel

A Citroen standján találkoztam az idei Párizsi Autószalon egyik legfurcsább kérdésével. Egy autó mellé szögelt tableten az állt: ön szeretné, ha gyártanánk? Igent nyomtam, de nyomhattam volna egy újabb választ, mondjuk nemet is, mert az első válasz elfogadása után azonnal visszajött a kérdések kérdése. A C1 miniautó Urban Ride változata nagyjából minden egyszerre, amit egy hétköznapon egy párizsi polgár kívánhat magának a robogózáson innen, de a normál méretű autókon túl. Képzeljék: ezt a csontfehér fényezést cheesecake-nek, vagyis sajttortának nevezik, ez a divat.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Hatszáz lóerő, turbó nélkül

2014.10.02. 18:58 - Zách Dániel

Nem is tudtam, hogy az erős motorok kategóriájában az év motorjává választották a Ferrari egyik blokkját. Pedig de. A cég standjára hasonló módszerrel zsilipelik be az újságírókat az amúgy is meghívós sajtónapon, mint néhány éve egy-egy árletörő óriástévé-akcióval induló elektronikai áruházban. A közönségnapon marad a messziről csodálás. Mókás nézni, ahogy a tévések szemmel verik egymást egy-egy ideális képkivágásért a csodálatos sárga szupersportautó körül, és néha megbotlanak, mert kifordul alóluk a forgószínpad.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Újabb magyar Suzuki: a Vitara

2014.10.02. 16:26 - Papp Tibor

A Suzuki jövő év elejétől két műszakban termeli az autókat, tudtuk meg a cég sajtósától, Ruska Viktóriától. Még nem publikus, hogy a Párizsban most bemutatott újdonságból, a Vitarából mennyi készül, de az biztos, hogy az esztergomi gyár akár évi 200 ezer autót is le tud gyártani.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Annyira világautó, hogy nem is a miénk

2014.10.02. 16:06 - Csikós Zsolt

Nekem a 2014-es Párizs legnagyobb újdonsága a Mondeo megjelenése. Ne nevessenek, az elmúlt két és fél évben mindig csak úgynevezett prototípusokat, illetve közel gyártásra érett munkadarabokat láttunk, az igazi tűzijátékos, fanfárharsogós, pompomlányos ünneplésnek most kellene lennie. Mostantól hivatalos ugyanis: a Mondeo piacra kerül, még 2015 elején. Igen, rövidesen mehetnek a szalonba, rendelhetik.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Végre egy pofás Fiat

2014.10.02. 15:11 - Hírszerkesztő

A Fiat is beszáll a kis szabadidő-autók versenyébe, és ezt persze 500-as név alatt teszi. Ám ez a modell nem olyan fura jószág, mint az 500L és változatai: az 500X megtartott valamit az 500-as bájából, ugyanakkor méretei alapján inkább a Renault Captur, a Peugeot 2008 és a Nissan Juke ellenfele lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Négymotoros csoda a Lamborghinitől

2014.10.02. 13:49 - Hírszerkesztő

Korábban már kiszivárgott néhány homályos fotó a megszokott arányoktól kissé eltávolodó modellről, de azt nem gondoltuk, hogy ennyire jól néz majd ki, és ennyire bonyolult lesz a típus, amely hivatalosan az Asterion LPI 910-4 névre hallgat.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Szupersport-spórológép a Volkswagentől

2014.10.02. 11:36 - Hírszerkesztő

Az XL Sport nevű gép a spórolós XL1 alapjaira épül, de szélesebb a futóműve, sportosabbak a vonalai, és sokkal nagyobb a teljesítménye, mint fogyasztásra optimalizált testvérmodelljének. Ez utóbbi pedig egy kéthengeres motorkerékpár-motornak köszönhető.

Távolról sincs vége, olvasson még »

V2-es motort fejleszt a Ferrari

2014.10.02. 06:12 - Hírszerkesztő

Az új Ferrari V2-esről egyelőre annyit tudni, hogy nem mindennapi konstrukció: állítólag olyan megoldást alkalmaznak benne, amely kiegyensúlyozó tengely vagy nagy nehéz lendkerék nélkül is simán jár, egyedül a főtengely megfelelő kialakításának köszönhetően.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Belül hatalmas az új Škoda

2014.10.01. 17:25 - Hírszerkesztő

Többen megkérdőjelezték az új Fabia Combi létjogosultságát – különösen az alig rövidebb Rapid Spaceback mellett – de az adatok alapján úgy tűnik, de a ma nyilvánosságra hozott adatok alapján úgy néz ki, mégiscsak elfér egymás mellett a két, termetre és kinézetre is nagyon hasonló típus.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Új terepjárón dolgozik a Mercedes

2014.10.01. 15:00 - Hírszerkesztő

Lassan azt sem könnyű elképzelni, hogy merre tudnak még kínálatot bővíteni a német luxusautó-gyártók. Úgy néz ki, már a piac minden kis zugára rávetették magukat, és az autókategóriák keresztezésének minden lehetséges variációját végigzongorázták már. De úgy tűnik, akadnak még ötletek. A Mercedesnél biztosan.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Új Honda CR-V, elképesztő dízelmotorral

2014.10.01. 12:33 - Hírszerkesztő

A Honda alaposan átdolgozta a CR-V európai változatát, méghozzá a képek alapján úgy néz ki, előnyére, de nem csak a kozmetikai változtatások figyelemre méltóak. Az új dízelmotor és a hozzá tartozó, szintén friss automata váltó is élvonalbeli megoldásnak tűnik az adatok alapján.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Lelepleződött a Škoda Fabia kombi változata

2014.09.30. 16:53 - Hírszerkesztő

Aki ismeri a Škoda újabb modelljeit, nagyon nem fog meglepődni az új Fabia Combi vonalain, de ez a változat nem is a változatos stílusról szól, sokkal inkább a célszerűségről.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Évi 140 ezerbe kerül nekünk az autógyártók csalása

2014.09.30. 14:33 - Hírszerkesztő

Egy lobbista csoport számításai szerint egyre nagyobb az eltérés az európai személyautók elméleti és valós fogyasztása, illetve szén-dioxid-kibocsátása közt. A jelenséget és az okait is ismerjük, de így is meglepő, hogy az alkalmatlan mérési szabványok és az EU nyomása milyen mértékű eltérést okoz a katalógusban olvasható, és a valódi fogyasztás között.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Ezer lóerős utcai Audi jön?

2014.09.30. 12:10 - Hírszerkesztő

Bár amióta a Porsche is a VW csoport része a Lamborghini mellett, az Audi sportkocsik létjogosultsága is megkérdőjeleződött, a legújabb pletykák szerint ismét egy kétüléses utcai gépen dolgoznak, méghozzá olyanon, amely sok tekintetben a Bugatti Veyront is felülmúlná.

Távolról sincs vége, olvasson még »

850 ezer autót hív vissza a Ford

2014.09.30. 06:09 - Hírszerkesztő

Több mint 850 ezer autó visszahívását jelentette be a Ford Észak-Amerikában. Aggodalomra nekünk nincs okunk, a légzsák meghibásodásban érintett C-Max és Fusion típusok nem azonosak az európaiakkal. Ezeken kívül még az Escape és a Lincoln tulajdonosokat várják vissza.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Jön a Passat GTE

2014.09.29. 17:45 - Hírszerkesztő

A héten Párizsban mutatják be a nyolcadik generációs Passat plug-in hibrid változatát, a GTE-t. Eméletileg beéri két liter benzinnel száz kilométeren, és ilyenkor csak 45 g/km károsanyagot bocsát ki.

Távolról sincs vége, olvasson még »
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 ... 871