Ennyire durva is lehet egy magyar Audi

2014.03.06. 06:27 - Hírszerkesztő

Eddig is tudtuk, hogy a turbófeltöltő csodákra képes, de literenként 210 lóerő egy utcainak tűnő autó motorjából azért elég vadul hangzik. Pedig a TT Quattro Sport Conceptbe épp ilyen motor került.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Genfi hármasikrek

2014.03.05. 21:23 - Csikós Zsolt

Ez a C1/107/Aygo olyan se hús, se hal széria volt, sosem értettem, mire jó. Miniautónak túl drága volt, divatos városi szaladgálósnak túl semmilyen, a nagyobb kocsikról kisebbekre átnyergelők számára pedig szörnyen igénytelen. Ráadásul ember meg nem tudta különböztetni a Citroen, a Peugeot és a Toyota saját verzióját (oké, ez a harmadik picit más volt oldalról is, a hátsó ajtónál), ha nem látta az orrukat.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Alu-Jaguarral a 3-aas BMW ellen

2014.03.05. 17:33 - Hírszerkesztő

Rég nem titok, hogy a Jaguarnál az XF-nél kisebb és elérhetőbb modellen dolgozik, és úgy néz ki, már nincs is messze a bemutató. Most egy kis kedvcsinálóval érkeztek a Genfi Autószalonra: megmutatták az autót szemből, illetve a vázszerkezetet, és a vadonatúj Ingenium motorgenerációt.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Azt hiszed tudod, mi a fájdalom

2014.03.05. 16:01 - Vályi István

Porrá perzselt retinával támolyogtunk még egy fél órával később is. Boldogan vetettük magunkat Mansoryék karjaiba (akik meglepően koherens és szép autót is kiállítottak, Dániel hamarosan beszámol), agyműködésünk stabilizálódott, szívverésünk is visszatért a normális állapotába, lassan visszaköltözött belénk az élet a sokkoló élmény után.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Öröm és csalódás a Hondánál

2014.03.05. 15:53 - Vályi István

Sajnos nem szolgálhatunk semmi jóval, azon kívül persze, hogy az új Type R meglehetősen haragosan néz ki és olyan, mintha azonnal szétrobbanna a benne feszülő erőtől.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Ez nem holmi BMW, ez Alpina

2014.03.05. 14:36 - Zách Dániel

A leélt lakossági hármasok pokla kristálylámpával, angeleyes-fényszóróval és szélesített küszöbökkel van kirakva. A magánimport BMW-k lassan elenyésznek a kezeink közt, és közben oda vágynak, ahol minden autó hátára azt írják, Alpina. A hatvanas években alapított apró német vállalkozás nem hivalkodó dolgokkal foglalkozik és nagyon ragaszkodik a hagyományaihoz. Ezek röviden: a turbósítás, húszágú alufelni, és a korlátozás nélküli végsebesség.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Itt az új nép-Suzuki

2014.03.05. 12:50 - Zách Dániel

Kellenek valóban elérhető autók is a kínálatba, ezért is jó, hogy van nekünk a Suzuki. Standjukon minden elérhető Swift-színváltozatból áll egy, és tán csak a legidősebb kiállításjárók tudják, hányadszor teszik ki a Jimnyt, de most végre ott az új sztár, a Celerio is.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Menő kupé a Lexustól

2014.03.05. 12:01 - Vályi István

RC. Ennyi a neve a Lexus új kupéjának. Tanulmányautóként már láttuk ugyanitt tavaly, azóta nem változott sokat. A sziluett klasszikusan kupészerű, hosszú orral, csapott fenékkel, az orrán a Nyitva van az aranykapu-jegyében egy óriási nyílás, talán ez a legdurvább stíluseleme az amúgy nagyon harmonikus és nagyon japán formatervnek.

Távolról sincs vége, olvasson még »

A Mazda stílusa kicsiben is dögös

2014.03.05. 10:55 - Hírszerkesztő

A Mazda módszeresen halad a kínálat áttervezésével. Kezdték a hatossal és a CX-5-tel, folytatták a hármassal, és lassan eljutnak a paletta alsó felére. A Hazumi egyértelműen a Mazda 2 következő generációjának előfutára.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Guten Morgan!

2014.03.05. 06:20 - Vályi István

1909 óta vannak szigorúan magánkézben és erre kellőképpen büszkék is a Morgan alkalmazottai. Hiába telt el több, mint száz év azóta, hiába lépett túl nagyon hamar az autóipar a favázas karosszérián, a karcsú, hosszú géptetőn és az oldalfellépőn, ők kitartanak.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Hajtott kereket kormányozni?

2014.03.04. 20:46 - Vályi István

Szép dolog a márkafanatizmus, még szebb dolog teleüvölteni a fórumokat azzal, hogy micsoda megcsúfolása a márkának, a Freude am Fahren-szlogennek a BMW 2 Active Tourer, a valóság azonban az, hogy a BMW-nél bizony magasról tesznek a károgásra.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Szamár nincs, ló van

2014.03.04. 17:19 - Csikós Zsolt

Óriási csinnadratta, a bejáratnál két eredeti Mustang, csak úgy hangulatkeltés végett, hétféle büfé, bor, sör, koktélok hektószám, aki lusta felállni a helyéről, annak a hoszteszek a székéhez hozzák a kaját, piát. Döng a zene, húsz percet még a készülő Need for Speedből is kapunk, szórakoztatás felsőfokon. Ez a Ford genfi szalonelőzetes partija.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Fiatal vagy? Ilyen Toyotád lesz!

2014.03.04. 15:39 - Zách Dániel

A Toyota genfi standján szinte minden az új Aygo körül forog, illetve csak majdnem. A cég egyértelműen a legfiatalabb vásárlókra koncentrál, azokra a kamaszokra, akiket a politika első választóként tart számon, akik eldönthetik, merre megy tovább a világ és akik közül rengetegen hezitálnak most, hogy kell-e nekik egyáltalán autó. A standon mindenhol kamaszlány-jellegű hoszteszek masíroznak, tombol a szomszédlány-életérzés, kemény helyzet ez.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Ha ciki a Ferrari

2014.03.04. 15:36 - Vályi István

Annak idején, amikor megjelent a Ferrari Enzo, én egyszerűen nem értettem, hogy miért egy ilyen ronda autó kapja a legendás Commendatore nevét. Oké, a csúcs volt minden tekintetben, csak éppen a klasszikus Ferrari-elegancia hiányzott belőle. Erre tavaly kijöttek minden idők legszebb Ferrarijával és a születési folyamat alatt annyira ellőttek minden töltényt, hogy az ötlettárban már csak egy hülye La Ferrari-névre futotta. Értik, olyan, mint az A Dacia, vagy Az Opel...izé, ezt a furcsa kreativitást már tavaly sem értette senki.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Megfiatalodik a Rolls-Royce Ghost

2014.03.04. 15:36 - Hírszerkesztő

Rollsos mércével meglehetősen hamar, négy év után a nyúltak hozzá az olcsóbb modellhez. Drasztikus átalakításról persze szó sincs, ezt a típust legalább tíz évre tervezték. Ma azonban egy olyan, konzervativizmusáról ismert márka sem engedheti meg magának, hogy ne aktualizálja rendszeresen a modelljeit, mint a Rolls-Royce.

Távolról sincs vége, olvasson még »

A svéd K.O.

2014.03.04. 12:58 - Vályi István

Kiütéssel győzött a kék sarokból a Volvo a 2014-es Genfi Autószalon küzdőterén, ez tény és aki itt van, az nem vitatja ezt, sőt, a Concept Estate-et meg is választották a kiállítás tanulmányautójának. Pedig elég erős a felhozatal, sőt, amit eddig láttunk, az azért sok az agynak egyszerre.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Beszorultam az új Jeep-be

2014.03.04. 12:57 - Zách Dániel

Genfben minden rendes autómárka saját ősi génállományáról hablatyol amikor előránt valamit a kalapból. Ez kötelező gyakorlat. Amikor mindezt a Chrysler-Fiat összeborulás kellős közepén létező Jeep teszi, jobb az óvatosság. Az amcsik baromi büszkék a világ összes piacára szánt vadonatúj Renegade-re, hiszen ez az első próbálkozásuk a legkisebb SUV-k piacán. Hát kicsinek kicsi az biztos, legalábbis belülről, vagyis semmi köze a Wrangler-alváltozathoz, amely eddig ezt a nevet viselte.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Itt az új, marconább Audi TT

2014.03.04. 11:54 - Hírszerkesztő

Bevált receptet nem érdemes megváltoztatni. Láthatóan ebben a szellemben nyúltak az Audi tervezői a TT Coupéhoz. Az alapvető recept tehát maradt: VW Golf padlólemez, szabvány keresztben álló motoros a hajtásrendszer és a két egyszerű ívvel megrajzolható forma. Ám a harmadik generációs modell csak messziről emlékeztet az elődjére, hisz csak a séma ugyanaz, a részletek teljesen újak.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Igazi kis méregzsák az Opeltől

2014.03.04. 06:18 - Hírszerkesztő

Sokáig úgy tűnt, az Opel Adam végzetét az elavult motorválaszték jelenti majd – most viszont az az érzésünk, az új motorok támaszthatják fel a típust. Az ezres háromhengeres volt az első pozitív előjel, de a németek nem álltak meg itt a modernizációban. Rögtön elkészítették az Adam sportos változatát is.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Kiszivárgott képeken a legkisebb Jeep

2014.03.03. 16:31 - Hírszerkesztő

Rég pletykálnak róla, hogy a Fiat egyik kisautójából Jeep lesz, és mostanra el is készült a típus, amelyet a héten mutatnak be Genfben. Ám – ahogy ez lenni szokott – a gyári fotók már most nyilvánosságra kerültek, így alaposan megnézhetjük, milyen is lett a városi Jeep.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Egyéniség a Toyota új kiskocsija

2014.03.03. 14:24 - Hírszerkesztő

A Peugeot 108-ast és az új C1-est látva már-már attól tartottunk, hogy a Toyota Aygo is csak egy harmadik klón lesz egy harmadik orrkiképzéssel. Ám erről láthatóan nincs szó, legalábbis az előzetesen kiszivárgott képek alapján.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Két új sport-Lexus Genfre

2014.03.03. 08:45 - Hírszerkesztő

A Lexus sem marad érdekes újdonság nélkül Genfben. A Toyota luxusmárkája két új modellel jön Európába, köztük az RC F GT3 tanulmánnyal, amiben a Lexus pályaversenyautóját látjuk.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Videón az új Honda NSX

2014.03.02. 18:14 - Hírszerkesztő

Hiába várjuk hosszú évek óta, már biztos, hogy 2015 előtt nem kapjuk meg az új NSX-et. A legendás sport-Honda utódára egy ideig még várni kell, de a japánok megszánták végre az információra éhes rajongókat, és közzétettek egy remek kis videót az NSX GT Concept egy tesztjéről. Vigasznak nem rossz, az pedig különösen jól hangzik, hogy a videón látható tanulmány a Super GT, azaz a japán túraautó-bajnokság futamain is látható lesz idén.

Távolról sincs vége, olvasson még »

A Tesla nem viccel, jön a Gigagyár

2014.03.02. 14:51 - Hírszerkesztő

Akár évi 500 ezer akkumulátorcsomag előállítására is kapacitálható lesz a Tesla tervezett új gyára. Az 5-6 milliárd dollár (1150-1400 milliárd forint) értékű beruházással a kaliforniai vállalat jelentősen csökkentheti költségeit hosszú távon, ezzel segítve egy olcsó belépőmodell bevezetését.

Távolról sincs vége, olvasson még »

Késhetnek az olcsó Volkswagenek

2014.03.02. 06:27 - Hírszerkesztő

Tavaly ősszel kezdtek terjedni azok a híresztelések, melyek szerint a Volkswagen a Renault és a Dacia együttműködésének mintájára beindítana egy új almárkát, melynek logójával kimondottan kedvező árú autókat forgalmaznának. Korábban a cég kutatás-fejlesztési igazgatója, dr. Hans-Jakob Neusser is beszélt már arról, hogy lefelé bővítenék a modellpalettát, ugyanakkor azt is megígérte, hogy az olcsóság nem megy majd túlzottan a minőség rovására.

Távolról sincs vége, olvasson még »
1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 838