A Logan így is meglehetősen hosszú életet élt: közel nyolc évig gyártották. A 2004-es bemutató idején megfogalmazott célokat ugyan nem érték el vele – soha nem készült évi egymillió példány – de így is meglehetősen sikeresnek bizonyult, így nem kérdéses, hogy el kell készülnie az utódnak. Dolgoznak is rajta, amennyire lehet, titokban.
Ízlésesre sikerült a jelenlegi Poló átalakítása, és a DC Designnak sokkal több munkájába került, mint gondolnánk. Háromajtós szabadidő-terepjárót terveztek, de mivel Indiában csak ötajtósként lehet beszerezni a kis Volkswagent, komoly átépítésnek néztek elébe a srácok.
A Seat Toledo első generációja nagy siker volt, de még a második is jól fogyott – a harmadik viszont elkezdte ásni a márka sírját. Most itt a negyedik, azzal a céllal, hogy kiküszöbölje elődje hibáit.
Egy autó, amelyet eleve versenyzésre építettek, szinte minden esetben egy egész vagyonba kerül. A Radical újdonsága azonban már majdnem megfizethető: alig drágább, mint egy nagy családi autó.
A Mazda kétüléses roadsterének a tökéletes összhang a legnagyobb aduja, de ez nem jelenti, hogy ne lehetne még vonzóbbá tenni. A japánok most ezzel próbálkoznak: jön az MX-5 GT.
Egyszerű motorvásárlási ügyletnek indult a BMW és a Toyota kapcsolata, de úgy hallani, ennél sokkal több lehet belőle. A német és a japán sajtóban egyszerre jelentek meg a pletykák az együttműködés kiterjesztéséről, amely mindkét fél számára komoly előnyöket hozhat.
Bár tudtuk, hogy előbb-utóbb megérkezik, mégis meglepő a Mini Clubvan fellépése. Igazi divattárgy, kantáros nadrágban.
1994-ben jelent meg a Need For Speed videojáték, amely olyan sikeres lett, hogy az idén már a 21. rész bemutatására készülnek. A Most Wanted 2005-ben jelent meg, és sokan azt állítják, az volt a sorozat legjobb epizódja. Az ő örömükre az új rész is a Most Wanted nevet fogja viselni, és a 2005-ös epizód folytatása lesz. De a folytatás mellé egy másik meglepetés is készül, amellyel a mozikban találkozhatunk majd.
A Ford korszerű romániai üzemében kezdte meg a B-Max gyártását, amely a maga 4,1 méterével újabb példája a városi mini-egyterűeknek.
A komolyan vehető terepjárók számára lassabban telik az idő, mint a hétköznapi autók esetében. A vásárlók kevesen vannak, egy jó terepjáró pedig már ötven éve szinte azonos recept alapján készül, így nem ért meg négy-öt évente cserélgetni a típusokat. Ennek fényében érthető, hogy a Suzuki sem sieti el a Jimny cseréjét: tizenöt év után csak egy alaposabb felújításra tellett.
Míg 2010-ben a magyar autósok több mint fele mondta, hogy egy év alatt 10 ezer kilométernél többet tesz meg autójával, addig idén már csak a megkérdezettek 44 százaléka nyilatkozott így - derül ki egy friss felméréséből.
Egy igen merész és egyedi csomaggal készül a Lazzarini Design a Fiat 500-ashoz. Az 550 Italia névre keresztelt projekt lényege, hogy a Ferrari 458 alkatrészeivel minél jobban teletömjék a kis 500-ast.
Ha már azt hitte, minden lehetőségről lemaradt, hogy vegyen egyet jó áron az utolsó Saabok egyikéből, jó hír, hogy a jövő héten majd' ezer darab kerül árverésre a szomorú sorsú svéd márka autóiból az Egyesült Államokban.
Svédországban a Volvónak van nagy kultusza, elképesztő dolgokat művelnek az öreg svéd autókkal. Azonban úgy tűnik, hogy nem csak a hazai vasakhoz van ihletük. Ez a szörnyszülött is onnan származik.
A Pontiac Solstice-Saturn Sky-Opel GT hármas hangos bukás volt, de most újrahasznosítja egy kis spanyol műhely. Brutálisabb lesz, mint valaha volt.
413 418 Chevrolet Cruze-t hív vissza a General Motors, hogy módosítson egy motorpajzslemezt, amelyben összegyűlhet és tűzveszélyt okozhat a kifolyt olaj vagy a hidraulikus kuplungfolyadék. Az érintett autók mind az Egyesült Államokban készültek, 2010 szeptembere és 2012 májusa között, és az európai imprtőrökhöz nem került belőlük.
A Dallenbach Special nevű rém ismét nekivág, hogy maga alá gyűrje a kanyargó aszfalt csíkot. Paul Dallenbach, az őrületes buggy pilótája már edzi a hátsókerekes hegymászót, hogy megdöntse Monster Tajima, 10. 01-es rekordját. A hatszoros Pikes Peak győztes Unlimited, azaz a korlátlan kategóriában indul, persze máshová nem is lenne sorolható a versenyautója.
Valószínűleg a legunalmasabb luxuskocsi volt az elődje, talán ezért is próbálták feldobni az összképet a japánok néhány kölcsönvett ötlettel.
A Volvo anyagi helyzete ugyan stabil, és a terjeszkedésre is megvan a lehetőségük, hisz a kínai tulajdonos révén ott lehetnek a világ legnagyobb autópiacán, de Észak-Amerikában hátrányból indulnak. Kéne egy üzem helyben, így nőhetnének az eladások, és persze a nyereség is.
A Porschénél is elindult az autók testre szabását célzó program, amelynek egyik első eleme a kicsit nagyképű nevű Powerkit. A 911 Carrera S-hez kínált csomag olyan megoldásokat tartalmaz, amelyektől gyorsabb lehet a Porsche.
Nem gondoltuk volna, hogy az öregecske Corsa fejlesztésével még foglalkozik az Opel, de most egy új változat bemutatásával próbálják vonzóbbá tenni a kisautót. Az 1,4 literes, 100 lóerős benzinmotoros modell tűnik el, a helyére az 1,4 literes turbómotor egy visszafogott változata kerül.
A korábban Ocelot néven ismert páncélozott járművön számos cég szakemberei dolgoztak együtt. Nem csak a McLaren, de a BMW is részt vett a tervezésben, sőt, WRC-versenyautókkal szerzett tapasztalatokat is beépítettek a tervbe.
A Mercedesnél már évtizedek óta működik nagy sikerrel a házi tuningcég, amely az összes utcai modellt kezelésbe veszi, de a versenypályákon is jelen van. A Toyota ugyanezt a szerepet szánja európai versenyrészlegének: még a név is csak egy betűben különbözik.
Az autóknak arcuk van, ez nem is kérdés. Van köztük vidám, bamba és agresszív – a China Brlliance új modellje viszont egy sunyi tekintetű bajszos, amiről mindenféle eszünkbe juthat, némafilm-színészektől véreskezű diktátorokig.
A G osztály hosszú pályafutását katonai terepjáróként kezdte, és ez a szerep még ma is jól áll neki. Számtalan változat készült már, a hatkerekű teherjárműtől a rövid parancsnoki autóig, de egyik sem olyan impozáns, mint a GWF hatalmas pick-upja.