Hírek

A VW világhatalomra tör

2011. szeptember 18., 08:34 Módosítva: 2011.09.18 08:34

„A Volkswagen csoport rekord mennyiségű összeget invesztál rövid távú projektjeibe, hogy elérhesse célját: a világ legjobb autómárkája címet.” – mondta Prof. Dr. Martin Winterkom, a cég ügyvezető igazgatója. A hatalmas összeget nevesítették is: 62,4 milliárd eurós beruházással biztosítaná a cég a következő öt év növekedésének megfelelő ütemét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Budapesten tört rommá a Tesla

2011. szeptember 17., 17:51 Módosítva: 2012.12.06 14:00
759

Az E.ON csapatának Tesla Roadster típusú elektromos sportautója ma délelőtt összeütközött egy személyautóval a III. kerületi Anikó utcában. A sportkocsi a jubileumi X. Autómentes Hétvége keretében megrendezett MVM Energia 2.0 Futam elnevezésű, alternatív hajtású járműveket felvonultató verseny felvonulására tartott, amikor a közúti baleset történt.

Már készül a Lotus új csodamotorja

2011. szeptember 17., 09:52 Módosítva: 2011.09.17 11:00
11

A Facebookon közzétett fotón még csak próbapadon járatják a Lotus vadonatúj V8-asát, de két éven belül gyártásra érett, korszerű sportmotor lesz belőle, ha minden a tervek szerint alakul.

lotusv8
Távolról sincs vége, olvasson még

Egymilliárdról indul a játék Lambo

2011. szeptember 17., 07:48 Módosítva: 2011.09.17 07:48
128

Fanatikus műgyűjtőknek lehet kedvence a Robert Gulpen tervezte Lamborghini autómodell, mely a kidolgozás minőségén kívül félelmetes árával hívja fel magára a figyelmet. Az Aventador LP 700-4 egy a nyolchoz méretarányú modelljének kikiáltási ára tizenkétszer több, mint a rendes autó vételára: közel egymilliárd forintra rúg.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Dögös sportkocsi délről

2011. szeptember 16., 18:39 Módosítva: 2011.09.16 18:39
44

Legutóbb még lepel alól hunyorgott ránk a Rimac félelmetes sportkocsija, de ezt érdemes a maga teljességében megnézni. A forma egyszerű, mégis az állunkat kerestük a láttán.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Rácsapták az ajtót a Subarura

2011. szeptember 16., 15:08 Módosítva: 2011.09.16 15:08
6

Ma már a világ legnagyobb autópiaca Kína, így minden nagyobb autógyártó megpróbálja megvetni a lábát az országban. Eddig nem is volt akadálya – feltéve, hogy találtak egy helyi partnert – de úgy néz ki, a központi vezetés megelégelte a külföldiek invázióját.

Távolról sincs vége, olvasson még

Vázlaton a legtisztább luxusautó

2011. szeptember 16., 15:08 Módosítva: 2011.09.16 15:08

Eredetileg a Nissan Leaf testvérmodelljeként kezdték fejleszteni az első elektromos Infinitit, de a tervezési szakaszban visszadobta a cégvezetés, arra hivatkozva, hogy nem elég elegáns. Úgy néz ki, a japán formatervezők megemberelték magukat, és készítettek egy kellemesebb formát.

infinitievpv
Távolról sincs vége, olvasson még

Zöldet kapott a karbon-Lamborghini

2011. szeptember 16., 12:54 Módosítva: 2011.09.16 12:54
57

Az ultrakönnyű, ultradögös sportkocsit tucatszám vinnék a rajongók. Az ár úgy látszik, nem számít.

Távolról sincs vége, olvasson még

Sportolni elég 180 lóerő?

2011. szeptember 16., 06:12 Módosítva: 2011.09.16 06:12
10

A legerősebb utcai kisautó címére aligha pályázhat az új Fiesta ST, de így is vérbő jószágnak ígérkezik. Persze a gyártás még nem biztos, legfeljebb valószínű.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mégis lesz Honda sportkocsi

2011. szeptember 15., 18:56 Módosítva: 2011.09.15 18:56
63

A japán gyártó vezérigazgatója elárulta, hogy a tervezők ismét egy komoly sportautón dolgoznak, ami azért meglepő, mert három éve az utolsó simítások előtt már kukába került egy hasonló projekt. Takanobu Ito szerint most ismét elölről kezdik a munkát: olyan gépet fejlesztenek, amely nem a nyers erőből, hanem a kis tömegből és a hatékony felépítésből nyeri a sebességét.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Új sztárképző Ford

2011. szeptember 15., 18:56 Módosítva: 2011.09.15 18:56
6

A Formula Ford sorozat az 1960-as évek közepe óta létezik, mint az autóversenyzés általános iskolája. Számos országban ez az első lépcső a gokart után, mivel az autók egyszerű felépítésűek és viszonylag olcsón fenntarthatók, viszont már úgy viselkednek, mint a valódi versenygépek. A Ford persze igyekszik korszerű autókkal támogatni a versenyzőpalántákat, így a következő szezonra az idén új gépet adtak ki.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy vagyont kaphat a Saab

2011. szeptember 15., 15:36 Módosítva: 2011.09.15 15:36
11

A svédek legígéretesebb kínai partnere, a Youngman Pangda eddig is egy kisebb vagyont kívánt befektetni a Saabba, de most akkora összegről beszélnek, amely tényleg kiránthatná a céget a bajból.

sb 463
Távolról sincs vége, olvasson még

Bátrabb autókat ígér a Lexus

2011. szeptember 15., 13:19 Módosítva: 2011.09.15 13:19
12

A Lexus tervezői eddig a kockázatmentes utat választották: legtöbb autójuk megtervezésekor kerülték a markáns elemeket. Ezzel a módszerrel azonban nehéz megerősíteni a márka arculatát, és növelni a vásárlók számát. A japánok készek változtatni – legalábbis erre tett ígéretet Tokuo Fukuichi, a cég vezető formatervezője.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Itt az első magyar Mercedes

2011. szeptember 15., 10:57 Módosítva: 2011.09.15 10:57
69

A Tumblr-re került ki az első kép az autóról, amelyet láthatóan öltönyös férfiak és kiöltözött hölgyek vesznek körül. Sokat persze nem látni magából a gépből, de nagy meglepetést nem is okozna a látvány, hiszen Frankfurtban már bemutatták a B osztályt. Ez azonban az első példány, amelyet magyar kezek szereltek össze.

kecsmerc
Távolról sincs vége, olvasson még

Ezt a Mercedest Schumacher is szereti

2011. szeptember 15., 06:11 Módosítva: 2011.09.15 06:11

Tegnap az Audi A5-os DTM változatát mutatták be Frankfurtban, ma pedig a Mercedes leplezte le saját versenyautóját – pontosabban a két gyári F1-es pilótára bízták a feladatot. A versenyautótól azt remélik, hozza az elődök kiemelkedő győzelmi arányát.

Távolról sincs vége, olvasson még

Focus ST: túl sok lóerő túl kevés keréken

2011. szeptember 14., 17:22 Módosítva: 2011.09.14 17:22
46

A Focus harmadik generációjából is elkészült az ST sportváltozat, amely erősebb, mint korábban bármikor. A technika vadonatúj, és papíron hozza az elvárható teljesítményt, bár a fronthajtás és a brutálisan erős turbómotor kombinációja nem épp ideális.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csúnyábban néz, mint valaha

2011. szeptember 14., 15:15 Módosítva: 2011.09.15 12:35
32

A modellciklus közepe egyik autógyártónak sem könnyű: fillérekből kell frissíteni a modelleket, hogy helyt álljanak az újabb konkurencia ellenében. A Toyotánál most az Avensis a soros, megpróbálják formába rázni, míg meg nem érkezik az utód.

Távolról sincs vége, olvasson még

Otthon maradt a Subaru sportkocsi formája

2011. szeptember 14., 15:13 Módosítva: 2011.09.14 15:13
2

Nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy ilyen hosszadalmasan még nem mutatott be új típust egyetlen autógyártó sem. Kínos precizitással ügyelve a mennyiségre apró információcseppeket hagy maga a Subaru, hogy aztán hónapokig hallgassanak megint. Csak abban bízhatunk, hogy előbb-utóbb ők is megunják az előzeteseket, és megmutatják a végleges autót, amire mindenki kíváncsi.

Távolról sincs vége, olvasson még

Egy férfias VW Bogár?

2011. szeptember 14., 12:15 Módosítva: 2011.09.14 12:15
35

Az eredeti New Beetle vásárlóközönségének zömét azok a hölgyek tették ki, akik nem tudtak ellenállni a kedves félgömb-formának, de a Volkswagen a második generációval szakítani próbál ezzel a hagyománnyal. Már a formaterv is lendületesebb valamivel, de a férfiaknak az sem mindegy, hogy mi van a motorháztető alatt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Maserati a BMW X6 ellen

2011. szeptember 14., 06:25 Módosítva: 2011.09.14 06:26
181

Amióta a Fiat rátette a kezét a Chryslerre, sorra érkeznek az új, amerikai alapú Fiatok és Lanciák, ám ez az első alkalom, hogy a cégcsoport luxusmárkája építkezik idegen technikára. A Maserati régóta ígéri, hogy előáll egy SUV-szabású modellel, de most be is tudják váltani az ígéretet.

Távolról sincs vége, olvasson még
no

Az Audi csodafegyvere

2011. szeptember 13., 17:40 Módosítva: 2011.09.14 10:30
43

A német túrakocsi-bajnokság, ismertebb nevén a DTM évek óta az Audi és a Mercedes csatájáról szól, amelyből legutóbb a C osztályból épített versenyautók jöttek ki jobban. Az Audi azonban ismét a csúcsra tör, különösen most, hogy a BMW is beszáll, így két legnagyobb riválisa ellen szállhat ringbe egyszerre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezres Ford Focus? Na ne!

2011. szeptember 13., 16:09 Módosítva: 2011.09.13 16:09
48

A Ford szép lassan a downsizing élharcosa lett: az Ecoboost turbómotorokból csak Európában már a harmadik változatot mutatják be. Ezúttal a legkisebb, alig ezer köbcentis változatot jelentik be, amely apró mérete ellenére 100 vagy 120 lóerős lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hat dögös törpe a Volkswagentől

2011. szeptember 13., 15:47 Módosítva: 2011.09.13 15:47
18

A Volkswagen számára nagyon fontos az Up! kisautó sikere, így nem csak a szériamodellt vitték el a Frankfurti Autószalonra, de öt tanulmányt is készítettek a kiskocsi alapján.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Volvo klónozta az Audi A7-est

2011. szeptember 13., 13:45 Módosítva: 2011.09.13 16:41
68

A Concept You a második Volvo-tanulmány, amelyet már kínai pénzből valósít meg a cég, és a második, amelyen új, kissé múltidéző vonásokat próbálgatnak a tervezők. Ezúttal azonban nem luxusszedánt állítanak ki, hanem egy gigantikus, ferdehátú ötajtóst.

Távolról sincs vége, olvasson még

Leleplezték a leggyorsabb Lamborghini Gallardót

2011. szeptember 13., 12:33 Módosítva: 2011.09.13 12:33
82

A Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale lényegében a Lamborghini kupás versenygépének utcai használatra alkalmas változata, amelyet korlátozott példányszámban kínál majd a sportkocsigyártó.

Távolról sincs vége, olvasson még