Nem tudjuk mi volt az előzménye ennek az Ausztráliában rögzített jelenetnek, a végeredmény viszont jól látszik a videón.
A gyomlálás az egyik legmunkaigényesebb és legnehezebb feladat a mezőgazdaságban, ezért a nagyüzemekben vegyszeres gyomirtással helyettesítették. Eljött az ideje visszatérni a régi módszerhez.
Az elektromos autók terjedésének egyik akadálya az elmúlt években - az áruk mellett - az volt , hogy nem volt belőlük elég a kereskedőknél, még tesztkörre is alig jutott belőlük, ez a trend azonban most fordulni látszik .
Két új, nagy teljesítményű töltőoszlopot helyeztek üzembe a napokban Székesfehérváron, a Szent Flórián körúti ALDI parkolójában. A 300 kilowattos egyenáramú töltők maximális teljesítményüket megosztva összesen négy villanyautó egyidejű töltésére képesek, autónként 150 kilowattal. Az oszlopokat a két CCS2 töltőfej mellett CHAdeMO csatlakozóval is felszerelték, ezt használva 100 kilowatt a maximális töltési teljesítmény. A töltés díja 299 Ft/kWh.
Az amerikai Urtopia kerékpárfejlesztő vállalattól korábban sem állt távol, hogy extravagáns bringákkal álljon elő. Az elektromos bringáiba épített okostelefonok egyebek mellett lehetővé tették, hogy a tulajdonos az ujjlenyomatával zárja le a gépet a hagyományos biciklilakat helyett.
A Mustang a világ legnépszerűbb sportautója, a Ford pedig már látja, milyen specifikáció szerint rendelik az új generációt a hazai piacon. A fekete és a fehér után a piros a harmadik legnagyobb számban rendelt szín, a Dark Horse viszont kékben kell az embereknek. Kétféle kékben.
Amikor valamilyen autó háztáji replikája kerül szóba, sokaknak elrontott arányú, béna Ferrari-szerű kreálmányok ugranak be, amiknek egy Pontiac Fiero vagy egy Toyota MR2 adja az alapját. Persze léteznek rettentő reprodukciók is, amik megszólalásig hasonlítanak az eredeti autóra, de ezeknek általában az ára se szerény.
San Francisco lakóinak kezd tele lenni a hócipőjük azzal, hogy az önvezető autók fejlesztői a városukat szemelték ki járműveik éles tesztelésére.
A Mitsubishi legutóbb 2019-ben frissítette a pickupját, a patinás L200-at. Az akkor a 2014-es modell erős faceliftje volt, igaz, a platós piacon ritka is a forradalmi újítás. Bő tíz év után azonban hamarosan érkezik az új, hatodik generáció, amelyet a július 26-i bemutató előtt most még felmatricázva, de gyakorlatilag teljes valójában mutatott meg a márka.
Lengyelországban tíz év alatt nagyon sokat javult a közutak biztonsága, amit a nemzetközi statisztikában a halálos balesetek számával mérnek.
A Cao Cao Auto a Geely óriásvállalat alá tartozó cég, amely az autómegosztó szolgáltatásokat célozza a termékeivel, ez személyreszabhatóságot és 600 ezer kilométerre tervezett tartósságot jelent. Mindez puritán felépítést követel, és hogy a hosszabb-rövidebb töltési idők miatt se essen ki a márka első, Cao Cao 60 nevű modellje a forgalomból, cserélhető akkumulátorral szerelik.
A Tesla nemrég jelentette be, hogy a Model S-ből és a Model X-ből sem készít több jobbkormányos verziót, sőt, a kisebb piacokon a kínálatból is kikerülnek ezek. A márka három alternatívát kínál azoknak a brit vásárlóinak, akik már megrendelték az autójukat, vagy a rossz oldalon lévő kormány sem tántorítja el őket a kiszemelt modelltől.
A Dunaújvárosi Rendőrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztályának munkatársai június 29-én traffipaxos ellenőrzést végeztek a városban. A délelőtti órákban be is mértek egy Suzukit, amely a megengedett 50 km/h helyett 68-cal közlekedett. A 69 éves járművezetőt megállították, és 30 ezer forint közigazgatási bírság mellett 4 büntetőponttal sújtották.
A tartalomból:
Az Egyesült államok rendőri szervei jelenleg olyan elektromos autókat, főként Teslákat használnak, amelyek egyáltalán nem, vagy csak részben vannak felkészítve a rendőri munkára. Ezt az űrt próbálja most betömni a Model PD nevű cég. A vállalat több elektromos járművet is vizsgált az átalakításhoz, például a Rivian R1S-t és az R1T-t is. Végül azonban úgy döntöttek, hogy az első termékük, amellyel piacra lépnek a Tesla Model Y átalakítási csomagját tartalmazza.
Ebben benne van az új hang- és fénytechnika, a pit manőverhez szükséges gallytörő rács, teljesen új, a gyáritól jóval ellenállóbb padlóburkolat és kárpitok, valamint a fizikailag elszeparált, műanyag hátsó üléssor. Persze nem hagyták érintetlenül a Tesla infotainment rendszerét sem, amelyre a USA rendőrségei által használt Windows rendszert telepítették fel a Model PD szakemberei.
Csütörtökön jelentette be az Audi, hogy menesztik Markus Duesmannt, az Audi vezérigazgatóját, amit a cég egy felügyelőbizottsági ülést követően jelentett be. Német hírek szerint a Duesmann távozását hosszú belső viták előzték meg.
Úgy tűnik, hogy az utóbbi időben eléggé megszaporodtak és elkanászodtak a gyorshajtók Magyarországon. Előfordulhat, hogy a rendőrök is többször állnak ki az út mellé a háromlábúval, de az is, hogy tényleg egyre többen kockáztatják a pénzbüntetést és az előéleti pontokat.
A BMW szénszálas versenygépét már jól ismerjük, ám ahhoz, hogy Le Mans-ban is láthassuk a többiek sokasodó tábora ellen, egészen jövő nyárig kell várnunk. Mielőtt azonban megkapná a huszadik Art Car festést a New York-i Julie Mehretu tervei szerint, itt van teljesen csupaszon is. Rendes Batmobile, nyolchengeres motorral, hibrid hajtással.
Egészen furcsa baleset történt tegnap Szegeden. A Tiszta Lajos körút Nagy Jenő utcai kereszteződésénél két kötöttpályás tömegközlekedési eszköz, egy villamos és egy trolibusz ütközött össze. A baleset következtében előbbi egyik kocsija kisiklott, és mindkét irányban elzárta a síneket. Személyi sérülésről nem tudunk.
Budapesten kiugróan magas a halálos közlekedési balesetek száma. A BKK szerint "az elmúlt 10 évben csaknem 500-an haltak meg Budapest útjain. A fővárosban a közúti közlekedés veszélyesebb, mint a hasonló méretű nagyvárosokban: arányaiban ötször annyian halnak meg a közlekedésben, mint Bécsben." Az utolsó cseppet az a február 19-ei eset jelentette, melyben egy ittas olasz autós halálra gázolt egy villamosra várakozó fiatal nőt.
Ha egy Ferrari típusjelzésében ott van a két darab X, már jó előre sejteni lehet, hogy egy igazán durva versenygépről van szó. Ezeket elsősorban baromi gazdag ügyfeleknek szánta a Ferrari, nem pedig versenycsapatoknak. Az első modell az Enzóból készült, ez volt a 800 lóerős FXX, a szellemi utódja pedig a LaFerrariból kifaragott FXX-K lett.
Hosszabb nyári szabadságot kapnak a Volkswagen emdeni gyárának villanyautókon dolgozó munkásai, miután két hétre leáll az ID4 és ID7 modellek gyártása. Az ok: a vártnál kisebb kereslet.