A huszonhárom V8-as, szívó benzines Audit, BMW-t és Mercedest nézni is jó, de hallgatni még jobb.
Színek, szponzorok - mintha az F1-ben lennénk. Azért nem csak annyi a különbség, hogy itt van tető a versenyzők feje felett (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Mindent megnézhettünk, de a boxok környékén semmit sem hagytak lefényképezni, ennél több technikai részletet sajnos tényleg nem tudunk megmutatni. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Egy kétszeres bajnoknak még egy teszten sem mindig adja ki. Ekström a bukótérben. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
A 2013-as bajnokságban is ez volt a márkák sorrendje. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Az autón mindenhol kisebb-nagyobb szárnyak, nem is engedték, hogy közelről fényképezzük a versenyautókat. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
A BMW 2012-ben bajnoki címmel tért vissza a sorozatba. Idén ők is teljesen új autóval, egy M4-essel indulnak. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Ugye, teljesen olyan, mintha egy utcai autóból építették volna, pedig nem nagyon fogunk találni olyan alkatrészt, amit abba is be lehetne építeni. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
A vasárnapi rollout alkalmával a Mercedesnél ezt az egyetlen képet lőhettük a boxutcában. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
A múltheti hungaroringi DTM-teszten a csapatok 7-8000 kilométert tettek meg. Mindhárom gyártónak voltak kiváló részeredményei. A hét leggyorsabb versenyzője a mercedeses Christian Vietoris volt az audis Miguel Molina és Nico Müller előtt. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Augusto Farfus Jr. kifejezetten elégedett volt a hungaroringi teszt eredményével, mert a BMW M4 DTM-mel komolyabb hiba nélkül teljesítették a programot. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Mindhárom gyártónál az egyik leglátványosabb részlet a kémény az ajtónál. A négyliteres, szívó V8-asnak szüksége is van rá. A hátsó szárny egyébként a DRS használata közben lebillen. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Petrov első sikere a 2001-es orosz Lada Kupa megnyerése volt. Az F1-ben volt leggyorsabb köre és dobogója, de eddig a 2009-es GP2 második helyét leszámítva elkerülték a nagy eredmények. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
A tinédzser Pascal Wehrlein a DTM történetének legfiatalabb versenyzője. Vigyorogva mesélte, hogy azért is örül a sorozat egyre inkább nemzetközivé válásának, mert így legalább világot láthat. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Versenyhelyzetben nem lesz közöttük ennyi hely: bár ez a DTM, nem a régi, lökdösődős DTM, itt is meghatározó a test-test elleni küzdelem. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Paul Di Resta 2010-ben nyert már DTM-et, igaz utána három évig különösebb feltűnés nélkül versenyzett a Force Indiában. A tékozló fiú visszatért a Mercedeshez. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Ha DTM-es pilótát kérdezünk, sokkal magasabbra értékeli a sorozatát, mint a WTCC-t. Farfus hat év után váltott a német sorozatba, ahol tavaly már meghatározó pilótává vált. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Szabad szemmel nem látható hasmagasság. Annak ellenére, hogy három gyártó különböző modelljei versenyeznek, a műszaki tartalom igen hasonló: 1100 kilogramm megengedett össztömeg, egyforma fékek, DRS, Bosch vezérlés, Aral 102 beznin, egyforma Hewland sebességváltó, Hankook versenyabroncsok. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Molina a hétfői tesztnap leggyorsabbja volt. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Messziről, hunyorítva tényleg úgy néz ki, mintha egy felfújt 4-es BMW-t néznénk, pedig nem nagyon fogunk találni olyan alkatrészt, amit abba is be lehetne építeni (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Hihetetlen mértékű, soha nem látott titkolózás volt az összes gyártó részéről. Űrtechnika a köbön – az AMG Mercedes karbonból készült ajtaja nem nehezebb egy mikrosütő hasonló alkatrészéhez képest. Petrov és Paffett nevetve mesélték, hogy két éve legalább még a tető, illetve az első fényszórók gyáriak voltak – most már az sem. Állítólag az embléma még ugyanaz. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Postakürt, elől-hátul. Évtizedes elemként minden autón a Német Posta hirdetése van a rendszám helyén. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Timo Schneider 2000 óta versenyez a sorozatban, kétszeres bajnokként erősíti az Audit. Az elmúlt tizennégy év tíz bajnokából heten idén is indulnak. Az Audinál hárman, a BMW-nél és a Mercedesnél pedig ketten-ketten nyerték már meg a sorozatot. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
A Hungaroring csak a BMW-nek nem volt új. Ők három éve, a DTM-be visszatérés előtt álcázott autókkal már teszteltek itt. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)
Az Audi a tükrön is spórol? A teszt egy részén Molinának a jobb, Greennek a bal hiányzott. (Fotó: Sági Elemér / Totalcar)