Rondák az autók és szépek a nők, ráadásul Ulan-Ude nem csak a transszibériai vasútról szól.
Kapunk egy-egy Győzike mintájú övcsipogásgátló műanyagot, mert a Bajkálon nem csatoljuk be a biztonsági övet. Elmondják, hogy nem kell félni, ha beszakad a jég: az autó elég lassan süllyed el, bőven van idő kijutni. Hahaha!
A Mazdánál egyszerűen ez a szokás, így rázzák fel az alvó újságírót. Nem túl kíméletes, de hatékony.
23 millióból, meg egy romból lehet egy mechanikailag nagyrészt új traktorod, a kategória átlagárának nagyjából feléért.
Egy órán belül ötször vertem oda a Volkswagen alját a köves országúton. Aztán szembe jött egy öreg százhuszonhármas. Hatan ültek benne.
A Goa pickup vitát gerjeszt, valahányszor nálunk jár. Csúnya, vagy bumfordian bájos? Jó terepjáró, vagy ázsiai ipari hulladék? Szokni kell, az biztos. Barátkozzanak vele nagyképes összeállításunkban!
Az egyik leggyakrabban firtatott ügy az adózási okból oly népszerű pickupok kérdése. Mennyire teherautó, mennyire személyautó? Mit lehet vele vontatni, milyen jogsival? Átmehet-e a Lánchídon, bemehet-e a belső sávba? Utánajártunk, és még egy-két egyébnek is.
A Skoda a Lappföld Finnországba átnyúló részén tesztel, a BMW a svéd Lappföldön, Arjeplogban.