2020.05.27. 17:19

Huszonhat év rengeteg idő, ráadásul egy sportos autónál ezek az évek legalább másfeles szorzóval értendők, hiszen erős autót ritkán vesz bárki kíméletes használatra. Az Opel Astra GSI 16V pontos bizonyítéka annak, hogy az Ecotec-korszak előtt mennyire határtalan volt a mérnöki szárnyalás, a C20XE motor története harminc éve tart, aki ismeri, tudja, hogy iszonyatosan tartós konstrukció, nátriumtöltésű szelepekkel, tuningolható alapokkal és az Astrában 150 lóerő teljesítménnyel. A MűhelyPRN 63. epizódjában egy több tulajdonosváltáson átesett, használtként Magyarországra hozott autót vizsgáltunk át az Avalon Bosch Car Service-ben. Igyekszünk segíteni, ha te is ilyen Astrát keresel.

Józsi autóját is ellenőriztük aTotálkár kártörténeti  lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés ingyenes volt, mert a rendszer nem talált korábbi sérülésjavítási kalkulációkat. Amikor a Totálkár érdekes nyomokra bukkan, a lekérdezés 3990 forintba kerül. 

Korábbi epizódok:

Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.