- Magazin
- Technika
- Használt autó
- totalcar
- műhelyprn
- avalon bosch car service
- átvizsgálás
- állapotfelmérés
- skoda
- skoda octavia
- octavia rs
- octavia tdi
- autószerviz
- autószerelés
- autójavítás
- autóvásárlás
Ilyen az Octavia RS 12 helyett 4 millióért
Most, hogy már a negyedik generáció is kapható, nagyon jó áron kínálják a Skoda Octavia harmadik generációjának darabjait. Ok, a dízelkorszak lassan lecseng és értjük, hogy ezek a motorok lettek az autóipar főellensége, de egy rendesen karbantartott, nem buherált TDI kevés kilométerrel, egészséges részecskeszűrővel és szoftverfrissítés után azért ma is legitim választás. Az RS TDI-ben az EA288 kódú közös nyomócsöves, kétliteres motort találjuk, amelyből végtelenül sokféle változat létezik száz lóerőtől több mint kétszázig terjedő teljesítménytartományban. A MűhelyPRN 67. epizódjában egy olyan 2014-es példányt vizsgáltunk át az Avalon Bosch Car Service-ben, amelyben mindössze 160 ezer kilométert mutat számláló, és bár használtként érkezett külföldről, jó volt az előérzetünk a végeredményt illetően. Na, de mi ez a tizenhét hibakód?
Korábbi epizódok:
- Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
- Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
- Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
- Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.