A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zaporozsec » 966, 968 (1966-1994)

966, 968 968M 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Zápór József a zöld béka

Szöveges ítélet

Igazából nem is az enyém volt. Fater vette 80-ban (élete első autója, le is izzadt mire haza evickélt vele, mivel friss jogsija is volt), máig se értem mért ezt a békapofájú dartvéderbe oltott moszkvics-lada imitációt "követte" el a család ellen. Én végül is csak utaztam benne, aztán 92´ környékén volt hozzá szerencsém pár száz km-t levezetni vele, de a váltót majdnem sikerült az első alkalommal a tetőkárpiton keresztül kiemelnem a helyéről, mivel nem vette a hármast, pedig addigra már közel 65 kiló volt benne, de nem bírt bekopni az istennek se a rohadék...Fater azt mondta erre: érezni kell a rést, ahol "betapad", mi ez? mondom pornótanácsadás akar lenni, és tényleg: volt egy olyan 2-3 mm-es "feketelyuk" ahová becuppant a mágikus hármas...Jeee, élvezet a köbön. Nálunk az állófűtés perfektül működött, tényleg 2 perc alatt a -10-ből +25 lett a kocsiban, ez komolyan hiányzik a mostani autókból. Egyszer eltörött a motorventillátor az M7-esen hazafelé Nógrádból és megállt a józsi. Na de mit ad isten, arrefelé jött egy ismerős fater falujából, ráadásul a szomszédja (talán a 2. autós) teherkocsival és mák hegyek! DRÓTKÖTELET vitt magával. Egy egész kocsinyit. Természetesen nálunk nem volt semmit vontató eszköz, így azzal hozzákötöztük a járgányt, és elhúzott Csórig, ahol a domb alján elszakadt a cucc, mi meg ott gurultunk, amíg meg nem álltunk. Persze ezt a csávó nem vette észre és elment egészen Palotáig, ott látja, hogy "eltünt" a rakomány. Két óra múlva vissza is ért, én meg beültem a fülkébe és folyamatosan néztem, hogy pislog-e a béke a hátunk mögött. Az pislogott is rendesen, de nekem a nyakam fájt egy hétig ezután. Mit mondja, kalandos hazautunk volt.
Csomagtér nuku: mi mindig disznóvágásra mentünk a grószmuterhoz, de a zsiron, meg némi belsőségen kívül más nem nagyon fért be a ruhákon kívül, a kolbászok ott lógtak a hátsó üléstámlán, így menetközben nem kellett megállni kajálni sem...
Az utolsó emléke faternak ´93-ból való, amikor Városlődnél ment fel egy dombon és a bal hátsó trapéz eltörött és a kerék bedőlt a dobnak, így evickélt vele haza, utána már csak állt az udvarban vagy 10 évig, aztán elvitték ralli autónak úRKÚTRA. Azóta nem tudok róla. Motorja vaddisznó módon tudott röfögni, egy subaru sti kövér gáznál csak álmodhat ilyenről, gyorsulása is más érzés volt, mivel "tolt" az autó ugye, a farmotor miatt, nem pedig húzott. Kényelmes és nekünk elég nagy is volt.

Hibalista

- hátsó trapéz, vagy mi a holló, motorventillátor eltörött

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1980
Kényelem (5) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zaporozsec 966, 968 1966

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)