A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Defender 90, 110 (1983-1990)

Defender 90, 110 TD5 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Drágán add az életed!

Szöveges ítélet

Az autóval 70 000 km-ig semmi gond nem volt, terepen verhetetlen. Előtte hosszú ideig volt egy Wranglerem, terepen a Defender jobb: ahol a traktor elmegy, ott a Defi is elmegy.
Fogyasztása tökéletes: ezzel a TD5-ös motorral városon kívül el lehet autózni 90-100-as tempónál 8.5 literrel, de városban és terepen sem eszik többet 10 liternél, tehát ez is tökéletes, veri akármelyik vetélytársát, beleértve a japánokat is.
Ereje is elégséges a 2 tonnájához mérten.
Kényelmét szokták kritizálni, én közel 2 m magas vagyok, jártam vele hosszú útra is, nem volt vele gondom, rugózása nagyon jó, stabil autó. Az állandó első hajtás biztonságérzetet ad a kanyarokban is.
Megsirattam a Wrangleremet is, de a Defender hamar kárpótolt.

Tehát eddig minden kiváló volna, imádtam ezt az autót.

És akkor jöhet a 70 000 km alatt előjött egyetlen hiba:

Kanyargós rossz minőségű úton haladtam szerencsére elég lassan, egyik kanyarban a kormány pattant kettőt balra, majd a következő kanyarban jobbra egy párat, a harmadik kanyarban pedig külön életet élt a kezemben a kormány: körbe tudtam forgatni jobbra-balra, az autó pedig haladt tovább egyenesen. 15 cm-re elsuhantam egy fa mellett és leparkoltam az útmenti árokban. Senkinek nem kívánom ezt az érzést, nagyon kellemetlen, pillanatok alatt történt, hihetetlen, hogy tekered a kormányt, az autó pedig nem reagál.

Kiderült, hogy a kormány összekötő kardántengely (alumíniumból van) megforgott a kormánymű ricnis tengelycsonkján. Emiatt lett irányíthatatlan az autó. Az autó törésmentes és „kókányolásmentes”.

Felhívtam a Land Rover vezérképviseletet, akik nem voltak túl segítőkészek, csak azzal voltak elfoglalva, hogy már lejárt az autó garanciája, ezért ez nem az ő felelősségük! Lekezelőek voltak és bizonygatták, hogy a termékük jó, és hogy sajnálják, hogy én rossz véleménnyel vagyok a Land Roverről, de ők nem tehetnek mást, mint, hogy ”kellemes hétvégét kívánnak nekem”, valamint a továbbiakban megvásárolhatom az új kormány összekötőt, szintén alumíniumból, ami további 70 000 km-ig valószínüleg jó lesz.

Örülök, hogy épp bőrrel megúsztam, mert előző nap vidéken voltunk a családommal, ahol a 100-110-es tempóval a hegyi kanyarokban könnyen elszállhattunk volna!

Nem vagyok japán autó-párti, de szerintem ők nem engedhetnék meg ezt maguknak. ( De hát ez LAND ROVER )

Hibalista

- Kormány kardántengely megforgott a kormánymű ricnis tengelycsonkján. Ezt bővebben is kifejtem! ( Land Rover Hungary szerint a termék jó! )

Ide hordtam szervizbe

Land Rover versenycsapathoz.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? wrangler Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Defender 90, 110 1983

További ítéletek (14 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)