A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 1,9 TD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Alamuszi nyuszi az országúton nagyot ugrik

Szöveges ítélet

A hibáktól eltekintve (inkább megszokva) a masina fut-szalad és nyúzható állapotú. Kis fordulatszámon nem szeret sietni, ezért a városi szlalommbajnokok és sztríítracsingosok ne ezt a paripát keressék, de országúton megbízhatóan magasabb sebességtartománnyal (150-160 erolködés nélkül, csomaggal, utassal) lehet kalkulálni az út-ido összefüggést, mint a pesti kavalkádban. A f?tése nagyszer?, az ülésf?tés felfedez?jének külön hálás vagyok. Nyáron a légkondi viszont nagyon levesz a teljesítményb?l, ezért hegyi utakon érdemesebb inkább kikapcsolni, mert állvamaradhat a Volvot lovagló huszár.
A bels? tere emberesebb termetemhez mérten is nagyon kényelmes, de ha az els? utas is férfiember, akkor a könyökl?n könnyen össze lehet veszni. A keszty?tartón kívül elég kevés pakolórekesszel kedveskedtek a tervez?k és azok sem túl stabilan tartják az odahelyezett tárgyakat, mert pl a középs? konzolban elhelyezett oduszer? képz?dmények teljesen vízszintesek és ezt nem tudja kompenzálni a csúszásgátlónak gondolt szövetdarab sem, amit az aljára ragasztottak. Ennek eredményeként egy kiadós gyorsítás után lehet az ülések alatt kotorászni az elgurult öngyújtó, napszemüveg és egyéb autós hívságok után. A hátsó csomagtartó mérete ugyanakkor megfelelt az általam elképzelt "nagy" kifejezést lefed? kívánalmaknak, így a költözésen kívül mindent csomagtárolási feladatot meg tudtam vele oldani.
# Új infó: egy batárnagy babakocsi összehajtva, egy összecsukható babaágy, plüssmackók és egyéb kedvencek, étel-ital, 5 napi ruha belezsúfolható a csomagtartóba. Sajna kettő babakocsi már nem fé el benne.
Összességében egy kimondottan hálás típus, amely a megtett úthoz viszonyított alacsony fenntartási költségeivel, nagyszer? kényelmi szolgáltatásaival feledtetni tudta, hogy valamikor egy Lamborghini Diablo és egy Cadillac elképzelt keveréke volt a tetszési indexem csúcsán.

Hibalista

- A hátsó izzókat kéthavonta lehet cserélni, a boltban nagyker árat kellene kialkudnom. T. gazdaságos h?t?folyadék (az el?z? "gazdája" használta így) megette az alurészeket és a tömítéseket. A kuplung kinyomócsapágya (vagy valami, ami evvel összefüggésbe hozható és csapágy elnevezésre hallgat) nagyon kerepel, és a szerel? szerint az egész szerkezetet le kell szedni, hogy hozzáférjenek, ami drágává teszi a néhány ezer forintos csapágyat. A váltókarnál a fokozatok meglelését elosegíto muanyag perselyt (remélem jól emlékszem a szakkifejezésre...:) )évente nem árt cserélni, mert hamar kikopik.
- # Új info néhány évvel később. Most adom el a kicsikét, maximálisan meg vagyok, voltam vele elégedve. Az utóbbi időben főleg hosszabb utakon használom. Ezidáig egyetlen nagyobb, és több kisebb probléma volt vele. A szimering átszakadása miatt elfolyt menet közben a váltóolaj, és úgy összesült, hogy később a szerelő csak flexxel tudta bontani. DE ekkor is hazahozott 600 km-ről. (javítása váltófelújítással 170e) A kisebb problémák alatt az ékszíjszakadásokat (10e) értem, aminek az okozója a patronos szíjfeszítő előregedése volt. Hála az égnek mindíg olyan helyen szállt el, hogy tudtam orvosolni a hibát a végleges javításig (75e). Az izzók fogyása nem változott, átlagban 10 izzó mindíg van nálam, ha utazom, így nem érhet meglepetés. Probléma még az első elektromos ablakok kapcsolójának koszolódása, amit valszeg egy kiadós tisztítással meg lehetne oldani. Évente nem árt a gázolajszűrőt cserélni, mert hiába nem tankolok garázsban, hajlamos eltömődni. Télen szereti a dupla izzítást első indításkor, így évente érdemes volt cserélni az izzítógyertyákat, mert egy-kettő elment vadászni az örök izzítógyertya-mezőkre (pedig nem "gagyiolasz"-t vettem).

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszi Fiúk
Nagyszerű, segítőkész csapat, nagy tapasztalattal, műszerekkel, fogyasztható árakkal. Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Renault Következő autója? Volvo s80 D5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)