A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » 626 (1991-1998)

626 2.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportos cirkáló

Szöveges ítélet

Nagyon jól felszerelt: klímától, f?thet? elektromos tükrökön, alufelnin, fokozatmentes alblaktörl?sebesség-állításon át a légzsákokig sok-sok extrát tartalmaz (alapfelszerelésként), amit akkoriban leginkább csak a fels?bb kategóriákban adtak "alapáron". Az ülések extrém módon tartósak (bár etéren nem lehet panasz az autóra sem (gyári lengéscsillapítók stb.), oldaltartásuk egy sportülésével vetekszik. A gyári hangszórók überelik a mazda 6 Bose cuccát.

A 2 literes motorból érdemesebb a 136 lovasat választani, de abból mondjuk elég kevés van ebben a szériában, azonban a 115 lovas motor is meghazuttolja a paramétereit. Igazában nagyobb autópályatempónál érezni gyorsításkor a lóer?k hiányát, de 120-130-ig dinamikusan mozgatja a járgányt. Meglep?en nyomatékos alacsonyabb fordulatokon is (1300-1500-as fordulattól) jól autózható városban is, fordulaton pedig megy mint a mérgezett egér). 150-160-nal kényelmesen stressz nélkül lehet vele utazni hosszú távon is. A csomagtartó ugyan méretes, de akkoriban nem igen adtak még annyira a benyúló, zavaró részekre, de ett?l még egy többgyerekes család nagy nyaralásához szükséges csomagjait képes elnyelni (utazóággyal stb.), különösen az ötajtós változat. Futóm?ve ma is übereli sok kategóriatársát. Stabil, jó indulatú menettulajdonságokkal rendelkezik. A négy tárcsafék tuti. A vezet? elhelyezkedése is inkább sportos mint szokványos. Alacsonyan elnyújtózhat az ember, ölében a kormány. Egy Yaris teherautó magasságúnak t?nik az ülésb?l. Emiatt beszállni kicsit problémásabb 50 év felett, de menetstabilitásban nem lehet összehasonlítani az európai hintalovakkal. A

Hibalista

- Önindító (felújítás, szerelés: 35 eFt)
- 140ekm lecseréltettem a még gyári féktárcsákat, amire azt mondták, hogy még nyugodtan fel lehetne szabályozni (a gyári és a minimum vastagságnak kevesebb mint a fele kopott el), de ennek nem vagyok a híve. A fékek annak ellenére tartósak (ahogy egyébként az egész autó), hogy nagyon jól m?ködnek.

Ide hordtam szervizbe

Auto Mirai

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Legacy Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda 626 1991 (1996 - 1997)

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)