Sportos cirkáló
Szöveges ítélet
Nagyon jól felszerelt: klímától, f?thet? elektromos tükrökön, alufelnin, fokozatmentes alblaktörl?sebesség-állításon át a légzsákokig sok-sok extrát tartalmaz (alapfelszerelésként), amit akkoriban leginkább csak a fels?bb kategóriákban adtak "alapáron". Az ülések extrém módon tartósak (bár etéren nem lehet panasz az autóra sem (gyári lengéscsillapítók stb.), oldaltartásuk egy sportülésével vetekszik. A gyári hangszórók überelik a mazda 6 Bose cuccát.
A 2 literes motorból érdemesebb a 136 lovasat választani, de abból mondjuk elég kevés van ebben a szériában, azonban a 115 lovas motor is meghazuttolja a paramétereit. Igazában nagyobb autópályatempónál érezni gyorsításkor a lóer?k hiányát, de 120-130-ig dinamikusan mozgatja a járgányt. Meglep?en nyomatékos alacsonyabb fordulatokon is (1300-1500-as fordulattól) jól autózható városban is, fordulaton pedig megy mint a mérgezett egér). 150-160-nal kényelmesen stressz nélkül lehet vele utazni hosszú távon is. A csomagtartó ugyan méretes, de akkoriban nem igen adtak még annyira a benyúló, zavaró részekre, de ett?l még egy többgyerekes család nagy nyaralásához szükséges csomagjait képes elnyelni (utazóággyal stb.), különösen az ötajtós változat. Futóm?ve ma is übereli sok kategóriatársát. Stabil, jó indulatú menettulajdonságokkal rendelkezik. A négy tárcsafék tuti. A vezet? elhelyezkedése is inkább sportos mint szokványos. Alacsonyan elnyújtózhat az ember, ölében a kormány. Egy Yaris teherautó magasságúnak t?nik az ülésb?l. Emiatt beszállni kicsit problémásabb 50 év felett, de menetstabilitásban nem lehet összehasonlítani az európai hintalovakkal. A
Hibalista
- Önindító (felújítás, szerelés: 35 eFt)
- 140ekm lecseréltettem a még gyári féktárcsákat, amire azt mondták, hogy még nyugodtan fel lehetne szabályozni (a gyári és a minimum vastagságnak kevesebb mint a fele kopott el), de ennek nem vagyok a híve. A fékek annak ellenére tartósak (ahogy egyébként az egész autó), hogy nagyon jól m?ködnek.
Ide hordtam szervizbe
Auto Mirai
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Legacy | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |