Utálatos jószág, de megy mint a mérgezett egér
Szöveges ítélet
Az autó,
Az autót ma is folyamatosan használom és annak ellenére, hogy minden hónapban megfogadom, hogy eladom folyamatosan öntöm bele a pénzt.
Olyan érzés vezetni mitha egy dodzsemben ülne az ember. 1-es 50 km/h, 2-es 85 km/h, 3-as 120 km/h.... a vége a gyári 172km/h. Ami fontos, hogy a 21 év után sem lustult el, csak a telejítményért egy kicsit többet kér. Városban 13 litert és némi olajat. Szinte ingyen van. :-)
Jó érzés vadonatúj kocsikat legyorsulni vele és ?rültködni vele hegyi utakon felfelé.
Én úgy gondoltam, hogy megveszem a kocsit és évente egy kétszer majd elviszem szervízbe. Hát nem így lett. Minden hónapban elromlott valami. Ennek ellenére soha sem hagyott cserben mégha mindenhol folyt is bel?le az olaj vagy leszakadt a kipufogó.
A folyamatos szerelést gyakorlatilag felváltotta az újjáépítés és a tunningolás már amikor hagyja a kocsi. Az elmúlt két év alatt lassan nincs olyan alkatrész amit ne kellett volna kicserélni.
Ami rossz: a motor nagyon érzékeny. Csak egy két helyen értenek hozzá. Ha ilyen kocsit veszel érdemes megnézni, hidegen hogyan indul a kocsi, jól húz e minden sebességben, nem csörögnek e a szelepek. Az új alaktrészek nagyon drágák, de a felújítottak egészen jól használhatóak.
A váltó egy év után megadta magát, viszont 40 eFt-ért szereléssel együtt ki lehet cseréltetni.
A golf 1 alkatrészei többnyire jók a cabrióba is. Ne akarjál hozzá új bels? tükröt mivel kb 20 eft, míg a normál 1-esbe 2,5 eft. Ha a leöml? utáni elemet kell cserélni a kipufogóban készülj fel, rá, hogy 3-szor annyiba kerül mint a nem cabrió autóban.
98-as benzinnel megy, de 99-est jobban szereti :-)
Ami jó: mivel a kocsit 1994-ig forgalmazták, ezért lehet b?ven extrázni. Az Amerikai kivitelben már volt légkondi is. Szóval utólag bármit be lehet építeni (elektromos tet?, ablak, recaro ülések, tunning cuccok) és ehhez nem kell otthon fúrni-faragni csak el kell utazni Németországba vagy az ebayen vásárolni.
Ha van id?d, pénzed és türelmed akkor szívesen ajánlom.
Hibalista
- Bemelegedésszabályzó, váltó, f?tengely szimering, kuplung, akkumlátor, csapágyak, silentek, stabilizátor tartó bilincs és gumi, gyertyák, rotor, elosztófedél, gyertyakábelek, toronycsapágyak, teljes kipufogó, motortartóbakok, stb.
Ide hordtam szervizbe
Sok helyre vittem szerel?höz, de a legtöbb és legjobb eredményt az a szerel? ért el aki maga is épített már golfot.
Azért tudom ajánlani a Dunakeszi Alsón Szeles Gábort. 30 982 3602 Lassan, de lelkiismeretesen javít. Talán nem mellékes, de reális áron.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
K-Jetronic motorbeállítás. Érden van egy szerel?. Drága, de jó eredményt ér el. Most jól megy a kocsi, de városon kívül is 11 litert eszik.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |