A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan Laureate 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Félre az el?téletekkel

Szöveges ítélet

Bár még nem a tulajdonom az autó, de olvasva egy Suzuki Swiftet tesztel? ömlengéseit veszem a bátorságot írni. Mivel márkafügg? vagyok, (lásd népitélet:Dacia 1310TLX "Hálás öreg megérte...")már nagyon vártam a beharangozott "olcsó családi népautó" megjelenését. 2004 okt. 17-én az els?k közt próbáltam ki a Logant. A szalonban együtt voltak még a többi Renault-tal így jól össze lehetett hasonlítani ?ket. Családom (mind hárman) fels? közép kategóriás méret?, és azt tapasztaltam hogy a hátsó üléssor kényelme a Mégane, vagy a Laguna-hoz mérhet?. Beülve az embert elkápráztatja a helyb?ség. Ahogy egy 50-körüli házaspár-akik a Suzuki szalonból jöttek át-fogalmazott:"az ignis beférne hamutartónak". Elindulva szokásból taposva a gázt, 1-2-3 és 110-el haladtam, majd kénytelen voltam a kmh-t figyelve közlekedni. Köztudott hogy a KGST legcsendesebb autója volt a Dacia, de a Logan hozzáképest süketszoba. A "Román utakra készült futóm?" tesztelése érdekében megkerestem a gödröket, és valóban strapabíró a szerkezet. A család hátul a hárompontos övek biztonságában tobzódva csendben élvezte az utat, még a lányom sem szólt be egy-egy merészebb ívnél ahogy szokott. Igaz nekem csak KGST-s autóim és trabantom volt, de a Logan leny?gözött. A 2milla körüli mez?nyben magasra tette a mércét, méretei verhetetlenek a kategóriában. Ha pedig a 3év garanciát, és a 30 ezer2év szervízciklust nézzük (Suzuki a modern VVTi motorral 15ezer1év) remélhet?leg olcsó lesz az üzemeltetése is. Ezért szerintem ez egy nagyon jó árérték arányú autó, és mivel nem tartozom a "németautóbuzi" többséghez alig várom a kombi megjelenését. Tehát aki agyonfizetett Magyar alkalmazott mit én, és sajnos nem engedheti meg hogy 2milláért szappantartót, vagy csicsás presztizsautót vegyen, annak nagyon jó vétel.

Hibalista

- nincs

Ide hordtam szervizbe

nincs

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? 1310 TLX 1.4 Következő autója? Logan kombi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)